کد خبر: ۳۵۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۴ - ۱۶:۱۰

قلعه‌نويي: صدرنشيني را از دست نمي‌دهيم

سه امتياز را از پاس مي‌گيريم
آفتاب‌‌نیوز : وي افزود: شكست ديدار رفت را فراموش كرده‌ايم، آن ديدار در ابتداي فصل بود، ضمن آن كه مشكل مصدوميت و عدم هماهنگي وجود داشت اما اكنون تيم ما بسيار متفاوت است و بازيكنان استقلال تنها با هدف كسب سه امتياز به ميدان مي‌روند.

قلعه‌نويي تاكيد كرد: فيلم بازي پاس را مورد بررسي قرار داده‌ايم و در تمرينات بر روي نقاط ضعف و قوت حريفمان كار كرده‌ايم و با برنامه‌ريزي انجام شده قصد داريم با جبران نتيجه‌ي ديدار رفت جايگاهمان در صدر جدول را نيز حفظ كنيم.

سرمربي استقلال تهران با اشاره به آمادگي تمامي نفرات اين تيم افزود: خوشبختانه بر خلاف بازي با صباباتري در اين ديدار تمامي نفرات آماده هستند البته اميرحسين صادقي را به دليل محروميت در اختيار نداريم اما ساير بازيكنان در وضعيت خوبي قرار دارند و اميدواريم با توجه به اين شرايط نتيجه‌ي لازم را كسب كنيم.

قلعه‌نويي خاطر نشان كرد: پاس نيز تيم پرمهره‌اي است و از مربي خوبي برخوردار است، اما براي رسيدن به قهرماني بايد به بردن تمامي حريفان عادت كنيم، بي‌ترديد با شرايط فعلي و روحيه و آمادگي جسماني بازيكنان در صورتي كه با مشكل پيش بيني نشده‌اي روبه‌رو نشويم، سه امتياز را از پاس مي‌گيريم.

وي در پايان در مورد حضور بازيكنان خارجي در تيم استقلال نيز به ايسنا گفت: مذاكراتي صورت گرفته و قرار است بازيكناني از كشورهاي اروپايي در تمرينات حاضر شوند تا آنها را تست كنيم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین