کد خبر: ۳۵۵۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

قتل زن جوان مقابل چشمان پسر ۳ ساله‌اش در مشهد

ساعت 12 ظهر دیروز تلفن قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل مشهد به صدا درآمد و مامور یکی از کلانتری‌ها خبر از مرگ زن جوانی در بیمارستان داد.
آفتاب‌‌نیوز : قاضي جنايي به همراه تيمي از كارآگاهان راهي بيمارستان شد. زن جوان هدف حدود 15 ضربه چاقو قرار گرفته بود. كسي كه جسد بي‌جان او را به آنجا منتقل كرده بود، شوهرش بود. اوگفت: سر كار بودم و وقتي به خانه زنگ زدم تا حال همسر و پسرم را بپرسم، گوشي را پسر 3ساله‌ام برداشت. گريه مي‌كرد و با زباني بچگانه مي‌گفت كه مادرش دعوا كرده است.

به گزارش همشهری، نگران شدم و بلافاصله به خانه رفتم. وقتي وارد پذيرايي شدم، جسد غرق در خون همسرم را ديدم كه روي زمين افتاده بود و اورژانس و پليس را خبر كردم. با اظهارات اين مرد، تيم تحقيق راهي محل جنايت شدند؛ آپارتماني در طبقه همكف ساختماني مسكوني. بررسي‌ها از اين حكايت داشت كه قاتل فردي آشنا بوده است. هيچ سرقتي رخ نداده بود و اثري از ورود اجباري به داخل خانه ديده نمي‌شد. پسربچه‌ 3ساله تنها شاهد جنايت بود. او اسم يكي از آشنايان را به زبان مي‌آورد و مي‌گفت كه با مادرش دعوا كرده است.

اين مردجواني بود كه پيش از اين نيز اختلافاتي جزئي با مقتول داشت. او با دستور بازپرس جنايي بازداشت شد اما در تحقيقات ابتدايي منكر جنايت شد. با اين حال وقتي ماموران به تحقيق درباره وي پرداختند مشخص شد آن روز صبح حدود يك ساعت خانه‌شان را ترك كرده و دوباره به آنجا برگشته بود و اين يعني مي‌توانست در مدت اين يك ساعت، دست به جنايت زده باشد. از سوي ديگر محل جنايت، ساختماني است كه به دوربين مداربسته مجهز است و قاضي جنايي دستور داد فيلم‌هاي دوربين نيز بررسي شود و هم‌اكنون تحقيقات براي كشف راز قتل زن جوان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین