کد خبر: ۳۵۵۷۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

قاتل دختر15ساله بعد از6سال دستگیرشد/دایی وعمو به خاطردوست شدن دختر با یک پسر،او راخفه کردند

روز سوم اردیبهشت ماه سال 88 جسد دختر 15ساله‌ای به نام «ف» درنزدیکی چاه آب کشاورزی واقع در روستای اسماعیل آباد مشهد در حالی کشف شد که داخل دهان و بینی او را گل و لای پر کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز : با گزارش کشف جسد به پلیس 110، مأموران پلیس و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل حاضر شدند. تحقیقات اولیه کارآگاهان با دستورات مستقیم قاضی ویژه قتل آغاز و اطلاعات به دست آمده حاکی از آن بود که دختر نوجوان با پسری آشنا شده و خانواده‌اش به این موضوع پی برده‌اند. 
 
دایی و عموی دختر نوجوان که احساس می‌کردند این موضوع مایه سرشکستگی شان است تصمیم عجیبی می‌گیرند.  آنها دختر نوجوان را با توسل به زور به نزدیکی چاه آب کشاورزی برده و مرتکب جنایت می‌شوند.  در پی کسب این اطلاعات، دایی دختر نوجوان دستگیر شد و به جنایت اعتراف کرد و مدعی شد عموی خواهر زاده‌اش عامل اصلی قتل بوده است.  جست‌و‌جوهای پلیسی برای دستگیری عموی فراری آغاز شد. اما او و خانواده‌اش از مشهد گریخته و به مکان نامعلومی رفته بودند. تحقیقات گسترده پرونده با هدایت‌های مراجع قضایی ادامه یافت.

کارآگاهان پس از گذشت شش سال از زمان وقوع جنایت با تحقیقات گسترده مخفیگاه این مرد را در حوالی تربت جام شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

به گزارش ایران، عموی جنایتکار در تحقیقات اولیه اعتراف کرد: در شب حادثه به اتفاق دایی برادر زاده‌ام او را به پشت روستا و کنار چاه‌آب کشاورزی بردیم. بشدت ترسیده بود و گریه می‌کرد. ابتدا دایی‌اش سر او را زیر آب گرفت. بعد هم من سرش را زیر آب گرفتم. وقتی به خودمان آمدیم که خفه شده بود.  ما جنازه را رها کردیم و متواری شدیم.  بازسازی صحنه این جنایت فجیع در حضور بازپرس ویژه قتل انجام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین