کد خبر: ۳۵۵۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

مدیرعامل هاماربی: فقط 7 هزار بلیط ایرانی ها در اروپا خریده اند/اگر استقلال نیاید، شکایت می کنیم

سوئدی ها می گویند ایرانی های زیادی در اروپا حتی بلیط سفر به سوئد را گرفته اند.
آفتاب‌‌نیوز : کینلوند مدیرعامل باشگاه هاماربی که در زمان برگزاری دربی رفت تهران به کشورمان سفر کرد و قرارداد بازی با استقلال را بست، امیدوار است همچنان این مسابقه برگزار شود. او در این باره به سایت «آفتون بلادت» سوئد می گوید: «حتی شده در بدترین شرایط ممکن به ایران می روم و با استقلالی ها صحبت می کنم که به سوئد بیایند و بازی را برگزار کنند. ما در 9 روز گذشته دو دربی را برده ایم ولی بیشتر فکرمان به بازی با استقلال است.» او ادامه می دهد: «هدف ما از دعوت استقلال این بود که بقیه باشگاههای ایران هم بتوانند به اروپا بیایند و در واقع یک پل ارتباطی برقرار کنیم.»

کینلوند درباره خسارتی که باشگاهش و هواداران هاماربی می خورند، می گوید: «کانون هواداران استقلال در اروپا، نزدیک به 7 هزار بلیط را خریداری کرده است و آنها برای سفر به سوئد، بلیط هوایپما گرفته اند و هتل رزرو کرده اند. ما بلیط مسابقه را پس می گیریم ولی بلیط هواپیما را چه کنند؟»

به گزارش خبرآنلاین، او ادامه می دهد: «باید این بازی برگزار شود. مگر سرمربی استقلال از اول نمی دانسته بازی چه زمانی برگزار می شود؟ ما هم 7 غایب در این بازی داریم. اصلا نمی توانیم تصور کنیم بازی برگزار نشود. در غیر اینصورت، ما اعاده حیثبت خواهیم کرد و این موضوع را ازطریق فیفا پیگیری می کنیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین