کد خبر: ۳۵۵۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

آیین تحویل سال نو با حضور سیدحسن خمینی درحرم امام راحل برگزار می شود

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) گفت: آیین ویژه تحویل سال 1395 روز یکشنبه (اول فروردین) با حضور سیدحسن خمینی در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران، حجت الاسلام علی جوادی راد افزود: براساس برنامه ، آیین تحویل سال نو و عید نوروز، با شکوه هرچه تمام تر در جوار حرم مطهر امام راحل برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: مراسم تحویل سال نو از ساعت هفت صبح یکشنبه (اول فروردین) طبق سنت سال های گذشته، با حضور پرشور مردم مومن و ولایی ایران از جمله خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همان عزیزانی که ارادت خاص به امام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشتند و طی هشت سال دفاع مقدس فرزندانشان نیز در جبهه ها حضور داشتند، برگزار می شود.

جوادی راد افزود: این خانواده ها، در آن لحظات معنوی و روحانی، به یاد شهدا و در گذشتگانشان در بهشت زهرا(س)، مراسم سال تحویل جدید را در جوار حرم امام راحل و همچنین شهدا برگزار می کنند.

معاون فرهنگی آستان مقدس امام خمینی خاطرنشان کرد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و قرائت دعای تحویل سال از جمله ویژه برنامه های آیین تحویل سال نو در حرم مطهر امام راحل است.

وی تشریح کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز نیز برنامه های مختلف در حرم مطهر امام راحل برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی درنظر گرفته شده است.

جوادی راد، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، بیان احکام و پاسخگویی به مسائل شرعی و برپایی نمایشگاه های مختلف جهت بازدید زائران را مهمترین برنامه های فرهنگی حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایام عید نوروز 95 برشمرد و افزود: همچنین در روز 13 فروردین(روز طبیعت)، حرم مطهر امام راحل برای مردم تهران و مسافران نوروزی مکان بسیار مناسبی به منظور دور هم بودن و استفاده از فضای مذهبی و فرهنگی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین