کد خبر: ۳۵۵۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

توضیحات جدید درباره علت فوت مرحوم «رکن آبادی»

شجاعی درباره علت فوت مرحوم رکن آبادی توضیحاتی ارایه کرد وگفت: ایشان احتمالا در اثر فشار جمعیت و خفگی فوت کرده است، از عربستان خواستیم که نمونه ها را بدهند که آزمایش را انجام دهیم، اگر نمونه ها را می دادند خیلی از موارد را تشخیص می دادیم.
آفتاب‌‌نیوز : توضیحات رئیس سازمان پزشکی قانونی درباره علت فوت مرحوم «رکن آبادی»احمد شجاعی اظهارکرد: مرحوم رکن آبادی احتمالا در اثر فشار جمعیت و خفگی فوت کرده است، از عربستان خواستیم که  نمونه ها را بدهند که آزمایش را انجام دهیم، اگر نمونه ها را می دادند خیلی از موارد را تشخیص می دادیم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه افزود: وقتی نظریه پزشکی قانونی ارائه می شود یک نظریه علمی و دقیق است که به آن استناد می کنیم.

وی اضافه کرد: پس از چند ماه جنازه تغییر  پیدا کرده و خیلی آثار از بین رفته است و نمی توان تشخیص داد، اطلاعات ژنتیک انجام و هویت آن تطبیق داده شد.

شجاعی در ادامه بیان کرد: نتوانستیم علت دقیقی برای فوت مرحوم رکن آبادی مشخص کنیم و لذا فقط گفتیم که ایشان هم احتمالا در اثر فشار جمعیت و خفگی فوت کرده است، اطلاعات از عربستان خواستیم که نمونه ها را بدهند و ازمایش را انجام بدهیم، اما ندادند. اگر نمونه ها را می دادند می توانستیم خیلی از موارد را تشخیص دهیم و خیلی از علت ها را حذف و کنار گذاریم.

به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین گفت: اگرعربستان اطلاعات دقیقش را در اختیار ما قرار دهد ما به یک جمع بندی کلی می رسیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین