کد خبر: ۳۵۵۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

یکی از محبوب‌ترین قهرمانان به سینما بازمی‌گردد

استیون اسپیلبرگ و هریسون فورد بار دیگر دست‌به کار شدند تا این‌بار قسمت پنجم «ایندیانا جونز» را به سینمای جهان عرضه کنند.
آفتاب‌‌نیوز : کمپانی دیزنی سه شنبه اعلام کرد که پنجمین «ایندیانا جونز» تاریخ سینما از جولای سال 2019 در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، فورد که اکنون در دهه هفتم زندگی خود به سر‌ می‌برد، برای نخستین بار سال 1981 در فیلم «مهاجمان صندوق گمشده» شخصیت باستان‌شناس ماجراجو را به جهانیان معرفی کرد.

آلن هورن رئیس کمپانی دیزنی در این رابطه گفت : «ایندیانا جونز یکی از بزرگترین قهرمانان سینمایی تاریخ است و ما بی‌صبرانه منتظریم که بازگشت او برپرده سینما را در سال 2019 ببینیم.»

این فیلم که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده است، درست 11 سال پس از «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجه بلورین» به سینما می‌آید. هریسون فورد در آن فیلم در کنار شایا لباف و کارن آلن بازی می‌کرد.

کمپانی دیزنی از بازگرداندن نقش‌های به یادماندنی فورد به سینما تجربه بسیار خوبی دارد. این شرکت به تازگی در فیلم «جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد» هان سولو با بازی فورد را به سینما ارائه کرد که با فروشی بالای دو میلیارد دلار سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد. بازیگر «فراری» سال 1977 نخستین بار در نقش هان سولو ظاهر شده بود.

چهار فیلم قبلی از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» در مجموع بیش از 2 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش داشته‌اند.

خبر ساخت قسمت جدید «ایندیانا جونز» خیلی زود یکی از 10 موضوع محبوب توئیتر شد، اما نظرات در این باره متفاوت بود. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به شوخی از سن و سال بالای هریسون فورد برای ایفای نقش می‌گفتند و حتی برخی عنوان «ایندیانا جونز و آلزایمر» را برای فیلم برگزیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین