کد خبر: ۳۵۵۹۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

واکنش رسمی ایران به رای ناعادلانه AFC

سازمان لیگ اعلام کرد رای کنفدراسیون فوتبال آسیا ناعادلانه است.
آفتاب‌‌نیوز : کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: «متاسفانه باید اعلام کنیم تنش بین ایران و عربستان همچنان ادامه دارد. حکومت عربستان هنوز ممنوعیت سفر شهروندان خود به ایران را لغو نکرده است و این شامل فوتبال هم می شود.هیچ تغییری در روابط دو کشور به وجود نیامده است و همین باعث شد چنین تصمیمی را بگیریم»

به گزارش سایت سازمان لیگ نوشت، در همین رابطه سازمان لیگ فوتبال ایران این رای را منصفانه و منطبق بر واقعیت نمی‌داند و ردپای لابی‌های سعودی در کنفدراسیون فوتبال آسیا در این رای دیده می‌شود.

سازمان لیگ فوتبال ایران با قاطعیت اعلام می‌کند جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور منطقه است. مهم‌ترین دلیل امنیت ایران هم برگزاری مسابقات سه کشور آسیایی و منطقه در ایران است. جمهوری اسلامی ایران میزبان بازی‌ تیم‌های ملی افغانستان، عراق و سوریه است.
بنابراین مشخص نیست که کنفدراسیون فوتبال آسیا چگونه چنین رایی صادر کرده است.

از سویی دیگر در روزهای گذشته تیم هایی از امارات و قطر به کشور ایران سفر کردند و باشگاه های ایرانی میزبانی شایسته برای آنها بودند به طوریکه باشگاه های اماراتی و قطری با رضایت کامل از میزبانی باشگاه های ایران به کشورشان بازگشتند. حتی لخویای قطر از میزبانی ذوب آهن به طور مکتوب تقدیر و تشکر کرد.

قطعا مسئولان فوتبال ایران با همفکری وزارت ورزش و جوانان و مدیران سه باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا( سپاهان، تراکتورسازی و ذوب آهن ) تصمیم نهایی و قطعی خود را در رابطه با این رای ناعادلانه اعلام می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین