کد خبر: ۳۵۵۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

شک و شبهه سرپرست دادسرای امور جنایی درباره علت انفجار در بازار تهران/ پلیس: خرابکاری نبود

قاضی شهریاری اعلام کرد: از دقایق اولیه حادثه بازپرس ویژه قتل تهران در محل حضور داشته و تاکنون گزارشی مبنی بر فوت هیچ یک از هموطنان دریافت نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گفته سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اینکه برخی مدعی شده اند، علت حادثه انفجار کپسول گاز بوده ،این موضوع قطعی نیست و همچنان کارشناسان در حال بررسی ابعاد نامعلوم حادثه هستند.

رد هرگونه اقدام خرابکارانه در انفجار بازار

رییس پلیس پایتخت هرگونه اقدام با نیت خرابکارانه را در انفجار عصر امروز بازار تهران رد کرد.

رییس پلیس پایتخت با حضور در محل انفجار در بازار تهران اظهار کرد: عصر امروز وقوع این انفجار به پلیس، اورژانس و آتش نشانی اطلاع داده شد که عوامل انتظامی در کنار دیگر دستگاه‌ها در محل حاضر شده و اقدامات خود را آغاز کردند.

او با اشاره به حضور تیم چک و خنثی پلیس پایتخت در محل حادثه گفت: بررسی‌های کارشناسان این تیم نشان داد که هرگونه اقدام با نیت خرابکارانه در این حادثه منتفی است و حادثه ناشی از انفجار تی‌ان‌تی، دینامیت و دیگر مواد محترقه نیز نبوده است. در حال حاضر وضعیت در بازار تهران عادی است. گزارش های اولیه حاکی از این است که در این حادثه مواد شیمیایی که در ساخت مواد محترقه استفاده می شود اثرگذار بوده است اما باید منتظر گزارش نهایی کارشناسان بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان‌های نزدیک اطراف منتقل شدند گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت بازار تهران عادی است اما بررسی‌ها برای یافتن علت این قطعی حادثه در حال انجام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین