کد خبر: ۳۵۶۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

دوربین‌های کنترل محدوده‌های زوج و فرد و ترافیک غیرفعال شد

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ازغیرفعال شدن دوربین‌های کنترل محدوده‌های زوج و فرد و ترافیک از دقایقی پیش تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت دوربین‌های کنترل محدوده‌های طرح زوج و فرد و ترافیک در سطح پایتخت اظهارکرد: از ساعت 13 امروز (پنجشنبه) کلیه دوربین‌های ثبت تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد و همچنین محدوده طرح ترافیک غیرفعال شده و این وضعیت تا ساعت 6:30 صبح روز شنبه چهاردهم فروردین ماه سال 95 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی تمامی خودروها می توانند وارد محدوده مرکزی پایتخت یعنی محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شوند، گفت: اما برابر تدابیر اتخاذ شده با کلیه تخلفات رانندگی مانند قبل برخورد شده و نظارت بیشتری نیز بر کنترل سرعت خودروها انجام خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه نرخ جدید جریمه سرعت غیرمجاز از روز 25 اسفند ماه به 200 هزار تومان افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در ایام نوروزی در بسیاری نقاط مستقر شده و علاوه بر آن تمامی دوربین‌های کنترل سرعت نیز نسبت به ثبت تخلف سرعت غیرمجاز اقدام خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین