کد خبر: ۳۵۶۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

آرامگاه شمس تبریزی برای بازدید مسافران نوروزی آماده است

فرماندار شهرستان خوی گفت: آرامگاه شمس تبریزی به همراه دیگر مناطق دیدنی و توریستی خوی مانند دروازه سنگی، پل خاتون، پل هوایی و دیگر مناطق همه سال شاهد بازدید مسافران داخلی و خارجی بوده و امسال نیز این مناطق آماده بازدید گردشگران است.
آفتاب‌‌نیوز :
، حسین سیوانی اظهار داشت: برای استقبال از میهمانان نوروزی اقدامات بسیاری صورت گرفته است که می‌توان به آماده‌سازی ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافری اعم از اتوبوسرانی و فرودگاه، هماهنگی و تسهیل در خصوص حمل کالا و بار همراه مسافر، رسیدگی به وضعیت سرویس بهداشتی و نمازخانه‌های پایانه‌های مسافربری، بهره‌گیری از خدمات اداره هوا‌شناسی در محورهای زمینی و هوایی و راه‌اندازی اکیپ‌های تعمیرات سیار و گشت در مسیرهای مواصلاتی اشاره کرد.

وی با تاکید بر اهمیت صنعت گردشگری افزود: کمیته‌هایی جهت ارائه تسهیلات به گردشگران نوروزی در خوی تشکیل و هماهنگی‌های لازم انجام شده است و بهره‌گیری از طرح نوروزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، هماهنگی و همکاری با کمیته اسکان و اداره ورزش و جوانان جهت راه‌اندازی اضطراری اسکان موقت در سالن‌ها و مکان‌های ورزشی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای امداد و نجات هستند.

فرماندار خوی با اشاره به خدمات انتظامی، امنیتی وترافیک شهری تصریح کرد: در بحث خدمات انتظامی، امنیتی وترافیک شهری نیز اقدامات خوبی از جمله تهیه طرح ترافیکی درون شهری، استقرار کیوسک‌های نیروی انتظامی در ترمینال و بعضی نقاط شهر وهماهنگی با دادگستری‌ها و دادسرا‌ها جهت استقرار قاضی کشیک در دادسرا و شعب فعال شورای حل اختلاف صورت گرفته است.

سیوانی اصل با اشاره به آمادگی مناطق گردشگری خوی جهت بازدید مسافران اظهار داشت: آرامگاه حضرت شمس تبریزی به همراه دیگر مناطق دیدنی و توریستی خوی مانند دروازه سنگی، پل خاتون، پل هوایی و دیگر مناطق همه سال شاهد بازدید مسافرین داخلی و خارجی بوده و امسال نیز این مناطق آماده بازدید گردشگران است.

به گزارش ایلنا، فرماندار خوی افزود: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوی در راستای نرخ‌گذاری واحدهای اقامتی، نظارت بر مراکز اقامتی و رفاهی تحت پوشش خود و هماهنگی‌های لازم جهت تشکیل اکیپ‌های نظارتی مشترک اقدامات لازم را در دستور کار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین