کد خبر: ۳۵۶۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

تداوم فروش میوه قاچاق در تهران

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات استان تهران از کشف ۱۸۵ کیلو میوه قاچاق در میوه‌فروشی‌های سطح شهر تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات استان تهران از کشف ۱۸۵ کیلو میوه قاچاق در میوه‌فروشی‌های سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، امید شهرآبادی رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد گشت‌های نوروزی این اداره کل گفت: همچون سال‌های گذشته به عنوان یکی از اعضای ستاد خدمات نوروزی و به عنوان مرجع رسیدگی کننده روزانه 15 گشت تعزیرات حکومتی در استان تهران به تخلفات واحدهای صنفی رسیدگی می‌کنند.

وی از جریمه بیش از 90 میلیون ریالی متخلفان در گشت ویژه شیرینی و آجیل فروشی‌ها خبر داد و تصریح کرد: در یکی از گشت‌های مشترک یک واحد شیرینی فروشی که شیرینی کیلویی 8 هزار تومان را 40 هزار تومان می‌فروخت به دلیل گرانفروشی به پرداخت 65 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

شهرآبادی با اعلام برگزاری گشت ویژه میوه در روز گذشته و جریمه 40 میلیون ریالی گرانفروشان میوه، گفت: در این گشت 185 کیلوگرم میوه قاچاق شامل گلابی آمریکایی، انگور شیلی، سیب فرانسوی، لیموترش برزیلی کشف و ضبط شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال می‌شود.

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: تعزیرات حکومتی به دنبال پرونده‌سازی نبوده و نیست و بیشتر هدف پیشگیری از تخلف را دارد اما چنانچه تخلفی به ویژه در ایام نوروز انجام گیرد، با قاطعیت و برابر قانون برخورد می کنیم.

وی افزود: مردم می توانند شکایات خود را به سامانه پیامکی 30009651 و یا شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا از طریق ثبت شکایت در پورتال تعزیرات حومتی استان تهران اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین