کد خبر: ۳۵۶۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

کفاشیان: به رئیس فیفا گفتم رای AFC دخالت سیاست در ورزش است/ در مدت کوتاه رای عوض نمی‌شود

رییس فدراسیون فوتبال درباره رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره پرونده ایران و عربستان به صحبت پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا ، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال بعد از تمرین تیم ملی فوتبال درباره سفرش به سوییس گفت: سفری که من داشتم به خاطر شرکت در جلسه کمیته فوتسال فیفا بود که گزارشات خاصی را ارائه دادیم و درباره کارهایی که در فوتسال آسیا صحبت کردیم که مورد استقبال همه قرار گرفت. الان فوتسال آسیا جزو راس فوتسال‌هاست که ایران در صدر آن قرار دارد.جلسات خیلی خوبی بود و برنامه های خوبی برای آینده فوتسال طراحی شد و امیدوارم ما بتوانیم همراه با آن پیش برویم.

اودرباره جلسه با رئیس فیفا نیز گفت: مطالب لازم درباره رای AFC را گفتم و اینفانتینو هم در جریان موضوع بود. به او اعلام کردم که رایی که AFC ‌ داده است برخلاف اساسنامه فوتبال است و دخالت سیاست در ورزش است. این روند اگر ادامه یابد قطعا در آینده الگویی برای کشورهای دیگر می‌شود. قرار شد او صحبتی با مسئولان AFC ‌انجام بدهد و راهکارهایی را برای این قضیه دربرنامه ریزی خود بببیند. امروز و دیروز جلسات هیئت رییسه فیفا بود که قرار شد صحبتی را داشته باشد. اما هنوز تصمیم گیری خاصی نشده است.

کفاشیان ادامه داد: در هرصورت این رایی که داده شده هر دو کشور به خاطر مسائل سیاسی از رفتن به کشورهای هم منع شده‌اند. البته ما گفته‌ایم که هرگونه آمادگی داریم و سعودی‌ها اعلام کردن که سفارت نداریم. وزارت خارجه گفته هماهنگی می‌کنیم و ویزال ازم را می‌دهیم.‌اصلا هیچ مشکلی وجودندارد اما مشخص است که مسائل سیاسی دخیل است. من فکر نمی‌کنم در مدت کوتاه رای عوض شود و ما باید تصمیم گیری کنیم چه اقدامی انجام بدهیم.

او درباره زمین تمرین تیم ملی که گفته می‌شود کوچک است گفت: هماهنگی نشده که این زمین را بزرگتر بسازند وکوچک ساختند. ما در به هر صورتی که بود آکادمی را آماده کردیم و زمین بعدی هم برای آینده آماده می‌شود. زمین آکادمی خوب است. بازیکنان مقداری در زمین آزادی بازی می‌کنند و مقداری در آکادمی که این زمین پا می‌خورد و خوب می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین