کد خبر: ۳۵۶۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

9 جاده پرتردد ترافیک نیمه سنگین دارد/ احتمال یک طرفه شدن جاده کندوان

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، گفت: ترافیک در ۹ جاده پرتردد کشور نیمه سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور گفت: برابر آخرين اطلاعات دريافتي در استان های زنجان (اكثر محورها)، كردستان (محور بيجار - زنجان) بارش برف اعلام شده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به ترافیک جاده های شمالی،گفت: ترافيك در محورهاي كرج - چالوس (از ميدان اميركبير تا تونل شماره ۵)، هراز(محدوه هاي قلعه دختر،پلور،لاسم و آب اسك)، سوادكوه(محدوده هاي زيرآب و شيرگاه)، گيلان (محدوده منجيل - رودبار)، تهران غرب (محور تهران - قم)، قم(محور قم - سلفچگان)، سمنان(محور سمنان - دامغان (گردنه آهوان) و باند شمالي آزادراه تهران - كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس) و باند شمالي آزادراه كرج - قزوين (از پل فرديس تا پل حصارك) نيمه سنگين گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار هستند.

ترافیک جاده چالوس - کرج نیمه سنگین است


به گزارش ایرنا، رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : هم اکنون تردد در مسیر چالوس - کرج با توجه افزایش تعداد مسافران نوروزی به شمال کشور نیمه سنگین است.

رضا کاوه گفت : با وجود افزایش تعداد خودروهای در حال تردد در بیشتر طول این مسیر ، تردد در دو مسیر رفت و برگشت بدون مشکل انجام می شود.


وی در خصوص احتمال یک طرفه شدن جاده کندوان گفت : هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده و احتمالا حوالی ظهر امروز ممکن است تصمیمی در این باره اعلام شود .


رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس از رانندگان خواست به دلیل نیمه سنگین بودن تردد در این محور کوهستانی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.

وی همچنین از آمادگی کامل تمامی نیروهای راهداری در این محور کوهستانی خبر داد و گفت که در صورت نیاز نیروهای راهداری وارد عمل می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین