کد خبر: ۳۵۶۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

پیروانی: لیست نهایی تیم ملی به زودی اعلام می شود

مدیرتیم ملی فوتبال ایران گفت: لیست نهایی بازیکنان برای حضورمقابل تیم های عمان و هند به زودی از سوی کادر فنی اعلام خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا،افشین پیروانی درحاشیه تمرین تیم ملی کشورمان درجمع خبرنگاران درمورد برگزاری تمرینات تیم ملی در خارج از کمپ تیم ملی گفت: این درشان تیم ملی ما نیست که زمین تمرین نداشته باشند و متاسفانه کیفیت کمپ تیم های ملی در حدی نیست که بخواهیم تمرینات خود را آنجا برگزار کنیم.

وی افزود: در روز نخست تمرینات تیم ملی به همراه کی روش از زمین های کمپ تیم ملی بازدید کردیم که متاسفانه کیفیت آن بسیار پایین بود. این زمین برای 40 سال قبل است و اگر ما ایرادی از آن می گیریم نمی خواهیم کسی را متهم کنیم.

وی تاکیدکرد: فقط امیدوارم شرایط بهبود پیدا کند تا تیم ملی امکانات بهتری داشته باشد.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال 94 از نظر فوتبالی بسیار خوب بود و امیدوارم سال 95 را نیز با دو بازی بسیار خوب شروع کنیم.

وی افزود: امیدوارم با رسیدگی بهتر تیم ملی ایران نیز شرایط بهتری پیدا کند تا بتوانیم به خواسته های مردم برسیم.
پیروانی اظهارکرد: در تمرین تیم ملی بازیکنان بسیار جوانی حاضر شده اند که باید با دادن فرصت به آنها تجربه شان را بالا ببریم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

مدیر تیم ملی کشورمان در خصوص زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی گفت: لیست نهایی با صلاحدید کادر فنی به زودی اعلام می شود و بازیکنان از تاریخ 2 فروردین با حضور لژیونرها کار خود را آغاز خواهند کرد.

براساس اعلان فدراسیون فوتبال، با توجه به حمایت اسپانسرتیم ملی فوتبال کشورمان واهمیت حضور هموطنان عزیز در دیدارهای ایران مقابل هند و عمان از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که در روزهای ۵ و ۱۰ فروردین 95 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، رایگان خواهد بود.

- برنامه دیدارهای ایران در این مسابقات به شرح زیر است:
۵ فروردین ۹۵: ایران – هند (ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۹:۰۰)
۱۰ فروردین ۹۵: ایران – عمان (ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۹:۰۰)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین