کد خبر: ۳۵۶۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵

فردوسی پور بهترین مجری، میثاقی بهترین گزارشگر و نود دومین برنامه سال 94

نود دومین برنامه ورزش و سرگرمی صداوسیما شد ، عادل فردوسی پور بهترین مجری و محمد حسین میثاقی بهترین گزارشگر . به این شکل هرچند برنامه نود بعد از سال ها رکورد بهترین برنامه صدا وسیما را از دست داد حالا به نظر می رسد پس از رای گیری سه ستاره ، رقابت با خندوانه مهمترین دغدغه برنامه 90 و فردوسی پور برای سال جدید باشد.
آفتاب‌‌نیوز : برنامه نود در هر بخشی که در مسابقه سه ستاره شرکت کرد جز برنده ها بود. مسابقه «سه ستاره» که در ساعات پایانی روز 29 اسفند روی آنتن صداوسیما رفت مسابقه ای برای رقابت برنامه های مختلف صداوسیما بود . در این مسابقه که 8 قسمت داشت برنامه ورزشی نود در 3 بخش نامزد شده بود. نود در بخش اجرا، گزارش و برنامه های ورزش و سرگرمی نامزد بهترین شده بود.

در بخش بهترین برنامه ورزش و سرگرمی برنامه نود نامزد بهترین برنامه بود که رقابت را به خندوانه واگذار کرد و دوم شد. 

در بخش بهترین مجری عادل فردوسی پور نامزد بهترین مجری بود که رتبه اول را به دست آورد

و در بخش بهترین گزارشگر محمدحسین میثاقی جز نامزدها بود که رتبه اول رابه دست آورد. 

با این حساب نود دومین برنامه ورزش و سرگرمی صداوسیما شد ، عادل فردوسی پور بهترین مجری و محمد حسین میثاقی بهترین گزارشگر .

در این شرایط هرچند برنامه نود بعد از سال ها رکورد بهترین برنامه صدا وسیما را از دست داد اما با رای آوردن در هر بخشی که نامزد شده بود نشان داد همچنان یکی از پرطرفدارترین برنامه های صداوسیماست.هرچند که به نظر می رسد حالاو پس از رای گیری سه ستاره ، رقابت با خندوانه مهمترین دغدغه برنامه 90 و فردوسی پور برای سال جدید خواهد بود. 

البته در مورد رای گیری انجام شده ایرادهای زیادی وجود دارد. از جمله اینکه برنامه نود همیشه یکی از برنامه های پر مخاطب بوده و در این چند روز از طریق سایت برنامه و خود برنامه برای خودش تبلیغ کرده است و همین مساله بر آرای مردمی تاثیر گذاشته است و خیلی از رقبا به جزا خندوانه چنین امکانی را نداشته اند.

نکته دیگر اینکه سامانه 780* سامانه آشنای مخاطبان برنامه خندوانه است و مخاطبان این برنامه با تسلط ویژه براین سامانه می توانستند رقابت را از سایرین پیروز شوند. کمااینکه ممکن بود اگر این نظرسنجی ها از طریق پیامک انجام شود شانس نود بیشتر می شد. 

علی رغم همه این نکات با توجه به 3 انتخاب مردم در مجموع ، مجری ، برنامه و گزارشگر ، همچنان مجموعه نود بهترین مجموعه   صداوسیما باشد اما حالا آنها شریک بسیار قدرتمندی مانند خندوانه و رامبدجوان دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین