کد خبر: ۳۵۶۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

انتخاب تبریز به عنوان 10 شهر برتر گردشگری حلال دنیا

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از انتخاب شهر تبریز به عنوان 10 شهر برتر گردشگری حلال دنیا خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا خلیلی روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی افزود: کسب این عنوان نشان می دهد که شهر تبریز شاخصه های یک شهر گردشگری برای مسلمانان را دارد و پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی شایسته نام تبریز است.

وی با اشاره به ویژه برنامه های نوروزی شهرداری تبریز در نوروز 95 اعلام کرد: 900 عنوان برنامه برای 12 منطقه و 20 سازمان شهرداری تبریز برنامه ریزی شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه شهر تبریز بنیان گذار تورهای تبریزگردی و تاکسی های از من بپرس بوده و تمامی موزه های شهر برای مسافران تورهای تبریز گردی به صورت نیم بها قابل استفاده بود ، گفت: متاسفانه این روال امسال اجرایی نشد .

خلیلی بر همین اساس از ناظر عالی ستاد سفرهای نوروزی کشور خواست با نگاه ویژه در این موضوع تجدید نظر شود.

وی با اشاره به اینکه 50 نماد نوروزی و سفر هفت سین در شهر تبریز اجرا شده است ، گفت: همه برنامه های نوروزی شهرداری تبریز با محوریت تبریز 2018 برگزار می شود .

به گزارش ایرنا، در این نشست با تاکید استاندار آذربایجان شرقی دیدن از موزه ها با بهای نصف قیمت برای گردشگران نوروزی در صورت استفاده از تورهای گردشگری شهرداری تبریز، مصوب شد .
در تعطیلات نوروز 94، تعداد 324 هزار و 174 نفر گردشگر به تبریز سفر کرده و 28 هزار و 800 نفر از اتوبوس های گردشگری این شهر استفاده کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین