کد خبر: ۳۵۶۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

آرامگاه حافظ انتخاب نخست گردشگران و مسافران نوروزی در سفر به استان فارس

-آرامگاه حضرت حافظ در صدر بازدیدهای نوروزی مسافران نوروزی قرار دارد و انتخاب نخست گردشگران و مسافران است ، به گفته مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری فارس از 25 اسفند تا کنون54هزار و 271 نفر از آرامگاه حافظ در شیراز دیدن کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
مصیب امیری امروز در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت : از تاریخ 25 اسفندماه تا یکم فروردین ماه 207 هزار و 201 نفر از اماکن تاریخی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس بازدید داشتند . 

وی افزود : طی مدت مذکور بیش از 54 هزار و 271 نفر از مجموعه حافظ ، 41 هزار و 128 نفر از تخت جمشید ، 36 هزار و 649 نفر از مجموعه سعدی و 27 هزار و 51 نفر از مجموعه پاسارگاد و 22 هزار و 5 نفر از مجموعه ارگ کریم خانی دیدن کردند .

مدیرکل میراث فرهنگی فارس همچنین از افزایش 48 درصدی اقامت مسافران نوروزی خبر داد و گفت : طبق آمارهای ارایه شده از 28 اسفندماه تا یکم فروردین ماه بیش از 450 هزار و 559 نفر شب در واحدهای اقامتی استان اسکان یافتند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل طی این دو روز 48 درصد افزایش داشته است .

وی افزود واحدهای اقامتی استان شامل هتل ، هتل آپارتمان ، مهمانپذیر ، کمپ های موقت ، کلاس ها مدارس ، منازل استیجاری و چادرهای مسافرتی و مهمانسراها ، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی است که بیشتر اقامت در مدارس با رقم 284 هزار و 686 نفر شب و 22 هزار و 543 نفر شب در هتل ها می باشد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین