کد خبر: ۳۵۶۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

ملی‌پوش بوکس ایران: با همه مشکلات امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم

ملی‌پوش سنگین‌وزن بوکس ایران می‌گوید با وجود مشکلات مختلفی که در راه آماده سازی مشتزنان برای ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک وجود داشت، اما امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید سپهوند به وضعیت خود برای حضور در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک اشاره کرد و گفت: در چندماه اخیر تمرینات خوبی را سپری کردیم و حضور در اردوی تدارکاتی اوکراین نیز از نظر آمادگی شرایط خوبی را برای ملی‌پوشان فراهم کرد. امیدوارم بتوانم در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک بهترین نتیجه‌ را کسب کنم و راهی بازی‌های المپیک 2016 شوم.

او افزود: با توجه به شناختی که از حریفانم دارم، می‌دانم ارم راه ساده‌ای برای رسیدن به المپیک ندارم. در حال‌ حاضر بوکسورهای قزاقستانی و ازبکستانی در کنار بوکسوری از چین مهم‌تر‌ین رقیبان من در وزن 91 + کیلوگرم هستند که امیدوارم بتوانم در این ر‌قا‌بت‌ها با غلبه بر حریفانم یکی از نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک باشم.

ملی‌پوش بوکس ایران خاطر‌ نشان کرد: نمی‌خواهم به گذشته باز گردم، اما برخی از مشکلات نظیر لغو چند تورنمنت خارجی و همچنین مشکلاتی که در برپایی اردوها و محل اقامت داشتیم به کار ما لطمه زد. با این حال تمام بوکسورهای ایران و کادرفنی فقط به کسب سهمیه المپیک فکر می‌کنند.

سپهوند با بیان این که احتمال آن وجود دارد که از نظر داوری در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک دچار مشکل شود، گفت: شرایط داوری‌ها در ر‌قا‌بت‌های بین‌المللی بوکس به نحوی است که لطمات زیادی به بوکسورهای ایران زده است. امیدوارم در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک چین شاهد مشکلات داوری نباشیم و با ناداوری روبرو نشویم.

به گزارش ایسنا، او در پایان درباره کادرفنی کنونی تیم ‌ملی بوکس ایران نیز گفت: به نظرم کادر فنی در حال‌ حاضر بهترین شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کرده است و اگر نتیجه‌ مناسبی در این ر‌قا‌بت‌ها کسب نکنیم هیچ کس نباید کادرفنی را سرزنش کند. مربی تیم ‌ملی به همراه نفرات فنی ایران تمام تلاش خو د را برای موفقیت ایران به کار بسته اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین