کد خبر: ۳۵۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۱۷

هشدار کوئنتین تارانتیو به تماشاگران فیلم خوابگاه دانشجویی

آفتاب‌‌نیوز :  این کارگردان که فیلمهای " داستان عامیانه "، " جکی براون " و" بیل را بکش " را در کارنامه هنریش ثبت کرده، خطاب به مخاطبان فیلم " خوابگاه دانشجویی " اعلام کرد که برخی از نماهای فیلم به شدت آزار دهنده و هراسناک هستند.

"تارانتینو" که در زمینه تهیه و تولید این اثر همکاری کرده است، می گوید: " در فیلم صحنه هایی وجود دارد که از یک هتل به عنوان دامی برای کاراکترهای جوان استفاده شده و آنها به محض حضور درهتل درمی یابند که این مکان به واقع جایی برای شکنجه مافیای روسی است . این نماها در زمره هراسناک ترین صحنه های فیلم جای دارند و تماشای آنها برای کسانی که بیماری قلبی دارند مناسب نیست."

این کارگردان درادامه صحبتهایش افزود : " به هنگام تماشای فیلم بسیار مراقب باشید، چرا که امکان دارد درپایان فیلم سر از بیمارستان در آورید. ما بینندگانی را داشتیم که به هنگام نمایش خصوصی فیلم، بیهوش شدند و ناگزیر شدیم پزشک خبر کنیم."

"خوابگاه دانشجویی" توسط " الی روث " کارگران فیلم " تب کلبه " ساخته شده است و شرح حال دو دوست دانشگاهی به نامهای پاکسون و جاش را روایت می کند که برای ماجراجویی های جدید راه اروپا را در پیش می گیرند و در راه با اولی آشنا می شوند، اما این آشنایی دردسرهای جدیدی را برایشان رقم می زند.

"خوابگاه دانشجویی" جمعه به نمایش عمومی درمی آید. جی هرناندز و درک ریچاردسون، از جمله هنرپیشگانی هستند که در این اثر به نقش آفرینی پرداخته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین