کد خبر: ۳۵۶۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

یوهان کرایف درگذشت +عکس

کرایوف اسطوره فوتبال جهان درگذشت. ستاره فوتبال هلند و بازیکن سابق تیم بارسلونای اسپانیا دقایقی پیش فوت کرد. مرد اسطوره ای فوتبال جهان که 68 سال داشت در اثر ابتلا به سرطان جان داد. کرایوف تا چندی پیش از بیماری سرطان خود بی خبر بود. اما در اثربیماری ادامه دار و البته آزمایش های گوناگون اعلام شد که او سرطان ریه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : کرایوف اسطوره فوتبال جهان درگذشت. ستاره فوتبال هلند و بازیکن سابق تیم بارسلونای اسپانیا دقایقی پیش فوت کرد. مرد اسطوره ای فوتبال جهان که 68 سال داشت در اثر ابتلا به سرطان جان داد. کرایوف تا چندی پیش از بیماری سرطان خود بی خبر بود. اما در اثربیماری ادامه دار و البته آزمایش های گوناگون اعلام شد که او سرطان ریه دارد.

یوهان کرایف درگذشت +عکس
مبارزه یوهان کرایف با سرطان البته طولانی نبود و او در نهایت جان داد. باشگاه بارسلونای اسپانیا با تایید خبر فوت کرایف ، از رسانه ها خواسته است که به درخواست خانواده محروم برای دور بودن از فضای رسانه ای احترام بگذارند.

به گزارش عصرایران ، یوهان کرایف یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال جهان بود که در تیم هلند رویایی بازی می کرد و در دوران بازیگری اش برای آزاکس و بارسلونا 9 قهرمانی به دست آورد. او البته در دوران مربیگری در بارسلونا توتال فوتبال رینوس میشل را به بارسا آورد . توتال فوتبالی که به نوعی پدر تیکی تاکا هم به حساب می آید. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین