کد خبر: ۳۵۷۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

افزایش دو برابری اعزام زائران ایرانی به سامرا پس از نوروز

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق از افزایش دو برابری اعزام زائران ایرانی به سامرا، پس از تعطیلات نوروزی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مصطفی قاسمی افزود: با توجه به فراهم شدن مقدمات خدمات رسانی و بهبود شرایط امنیتی، شمار کاروان های اعزامی به سامرا از 10 به 20 کاروان در روز افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد : در زمان حاضر طبق تصمیمات و مصوبه شواری عالی امنیت ملی روزانه 10 کاروان از زائران ایرانی به سامرا اعزام می شود که در حال مقدمه سازی برای افزایش اعزام زائران ایرانی به سامرا پس از تعطیلات ایام نوروز هستیم که با توجه به مساعد شدن شرایط امنیتی و خدمات رسانی این امکان فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری حج، وی گفت: در تلاشیم تا محل توقف و ایستگاه های اتوبوس زائران را افزایش دهیم و همچنین محل طبخ غذا را در امامزاده سید محمد سامرا تجهیز کنیم تا بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری به زائران ارائه دهیم و با در نظر گرفتن شرایط امنیتی تعداد کاروان های زائران ایرانی برای زیارت امامین عسکریین را افزایش دهیم که پس از تعطیلات این شمار به 20 کاروان در روز می رسد.

قاسمی همچنین از اضافه شدن اعزام به سامرا در بسته های پیشنهادی حج و زیارت در دور جدید ثبت نام عتبات خبر داد و اظهار کرد: گزینه انتخابی سفر به سامرا هم در بسته قیمت های پیشنهادی طی دوره ثبت نام جدید عتبات اضافه خواهد شد که حدود 10 دلار به ازای هر نفر بابت وسیله نقلیه و تامین امنیت در قیمت های پیشنهادی اضافه می شود.

مدیر دفتر نمایندگی حج وزیارت در کشور عراق گفت: در زمان حاضر شرایط امنیتی و خدمت رسانی جهت اعزام زائران برای زیارت حرم های مطهر امامین عسکریین فراهم شده است و ما آمادگی اعزام همه زائران ایرانی را درصوت علاقه آنان به سامرا داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین