کد خبر: ۳۵۷۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

گنبد سلطانیه در صدر بازدید گردشگران

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان زنجان گفت: گنبد سلطانیه کماکان در صدر بازدید گردشگران قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
«غلامرضا نجفلو»،  گفت: از بیست و پنجم اسفندماه تاکنون ۲۵۸۰ نفر در هتل٬ ۳۶۷ نفر در هتل‌آپارتمان٬ ۱۳۱۵ نفر در کمپ‌های مسافر٬ ۱۴۸۲ نفر در مهمان‌پذیر٬ ۲۵۵ نفر در منازل استیجاری٬ 12 هزار و 211 نفر در مدارس و ۸۰۸۸ نفر در چادرهای مسافرتی با ۲۰۲۲ تخته چادر و ۳۴۱ نفر در خوابگاه‌های دانشجویی و مهمان‌سرای ادارات اسکان داشتند.

گنبد سلطانیه در صدر بازدید گردشگران

به گزارش ایسنا، وی افزود: از بیست و پنجم اسفندماه تاکنون از سوی ستاد خدمات سفر ۲۸۰ مورد نظارت انجام شد که شامل ۶۱ مورد نظارت بر مراکر اقامتی و ۹۱ مورد مراکز بین‌راهی و ۱۷ مورد دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۱۱ مورد مراکز اقامت موقت بوده‌اند که ۲۱ مورد تذکر داده شده است، اما تاکنون هیچ شکایتی به ستاد خدمات سفر نرسیده و سه مورد تشویق نیز داده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از بیست و پنجم اسفند تا ششم فروردین‌ماه امسال 30 هزار و 23 مورد بازدید از مراکز تاریخی انجام شده است که گنبد سلطانیه با 14 هزار و 588 مورد در صدر بازدیدها قرار دارد و ۷۱۷۷ بازدید از رختشویخانه٬ ۵۱۸۵ بازدید از موزه مردان‌نمکی و ۳۰۷۳ بازدید نیز از غار کتله‌خور انجام شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان زنجان یادآور شد: سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۳۲۴۱ آماده دریافت شکایات مردمی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین