کد خبر: ۳۵۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۶:۲۳

همسرکشی با ادعاي تاخير غیرموجه !!

آفتاب‌‌نیوز : در تاريخ سوم دي ماه در پي اطلاع اهالي محله «نصيرآباد» رباط كريم مبني بر استشمام بوي تعفن در يكي از منازل‏، مأموران آگاهي بلافاصله در محل حاضر شده و با باز كردن درب منزل اقدام به بازرسي از موقعيت مورد نظر كردند.

در اين ميان طي بازرسي از محل، مأموران پليس با جسد زن جوان در آشپزخانه‌اي واقع در وسط حياط منزل او، مواجه شدند كه به نظر مي‌رسيد بر اثر خفگي جان خود را از دست داده است.

با انتقال جسد به پزشك قانوني، با توجه به نبود برخي از اسباب و اثاثيه منزل، ماموران با احتمال اين كه سارق يا سارقان، پس از تخليه منزل اقدام به كشتن صاحبخانه كرده‌اند، تحقيقات پليسي را آغاز كردند.

اين در حاليست كه گزارش پزشكي قانوني حاكي از آن بود كه اين زن جوان بر اثر خفگي با شيء پارچه‌اي به قتل رسيده است.

بدين ترتيب با تأييد وقوع قتل، عمليات پليس جهت شناسايي قاتل يا قاتلان با بازجويي از ساكنان محل در مرحله‌ تازه‌اي قرار گرفت.

بر اين اساس با انجام كارهاي اطلاعاتي مشخص شد كه مقتول با هويت صغري 24 ساله به همراه همسرش جواد 24 ساله از مدتي پيش از مشهد به رباط كريم نقل مكان كرده‌اند.

ماموران با توجه به در دسترس نبودن همسر اين زن، با احتمال اين كه جواد با عامل يا عاملان قتل همدستي داشته است، به محل سكونت خانواده وي در مشهد مراجعه كرده و پدر و مادر وي را مورد بازجويي قرار دادند ؛ اما آنها در حاليكه نسبت به موضوع اظهار بي‌اطلاعي مي‌كردند به پليس آگاهي رباط كريم احضار شدند.

والدين جواد در تحقيقات تكميلي سرانجام معترف شدند: چندي پيش جواد در تماسي با منزل پدري خود، مادرش را از به قتل رساندن همسرش مطلع كرده اما نشاني از مخفيگاه خود نداده است.

بدين ترتيب پدر و مادر متهم به قتل با احتمال اين كه از مخفيگاه پسر خود مطلع بوده اما حاضر به همكاري با پليس نيستند با معرفي به دادگاه روانه زندان شدند.

در اين ميان پس از گذشت مدتي از انجام تحقيقات سرانجام شنبه دهم دي ماه، منابع اطلاعاتي و پليسي مطلع شدند، مظنون به قتل در كارگاهي واقع در منطقه «ده حسن» رباط كريم مخفي شده است.

بر اين اساس ماموران ويژه پليس آگاهي بلافاصله در محل حاضر شده و در پي تناقض‌گويي‌هاي شخصي كه در ابتدا هويتي به نام «جواد» را انكار مي‌كرد، او را براي انجام بازجويي به آگاهي رباط كريم انتقال دادند.

اين متهم به همسركشي در بازجويي‌هاي پليسي معترف شد: از چندين ماه پيش در پي نقل مكان از مشهد به رباط كريم به رفت وآمدهاي همسرم مشكوك شدم، چراكه هنگام بازگشت از محل كارم همواره با عدم حضور وي و تأخيرهاي غيرموجه او مواجه مي‌شدم، اين در حاليست كه همسرم صغري پاسخ‌هاي قانع كننده‌اي به سؤال‌هاي من مبني بر تأخير و رفتن به بيرون از منزل نمي‌داد.

وي افزود: در تاريخ نوزدهم آذرماه، زماني‌كه به منزل آمدم باز هم متوجه عدم حضور همسرم شدم، بنابراين پس از مراجعه او به منزل با وي بر سر تأخيرش درگير شدم كه سرانجام با بالا گرفتن درگيري ناگهان روسري‌اش را از روي سرش برداشته و با قرار دادن به دور گردنش، محكم فشار دادم و پس از دقايقي كه متوجه تغيير رنگ چهره صغري و بيرون زدن چشمانش شدم، وي را رها كردم.

جواد مدعي شد: پس از اين كه صغري را در همان حالت رها كردم، متوجه مرگش شدم، از اين رو در حالي كه بسيار از اين حادثه مضطرب شده بودم، جسد او را كشان كشان به سمت آشپزخانه‌مان واقع در حياط منزل برده و سپس از محل متواري شدم.

متهم به همسركشي در ادامه اعترافاتش اظهار كرد: پس از گذشت چند روز از حادثه به همراه يكي از دوستانم به نام فرشاد با مراجعه به منزل، اثاثيه را برداشته و اقدام به فروش آنها كردم.

بدين ترتيب با اعترافات متهم، پرونده وي جهت تكميل در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین