پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۳۵۷۲۸۲
۱۳:۰۲
۱۳۹۵/۰۱/۰۹

انتصابی تازه در صداوسیما

رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی، رئیس مرکز سرمایه انسانی این سازمان را منصوب کرد.
۱۳:۰۲
۱۳۹۵/۰۱/۰۹
به گزارش آفتاب نیوز،
محمد سرافراز در حکمی «علی‌اصغر جعفری» را به ریاست مرکز سرمایه انسانی منصوب کرد.

رئیس رسانه ملی در این حکم، اموری چون "طراحی و اجرای نظام جامع مدیریت و توسعه سرمایه انسانی"، "ایجاد سامانه مدیریت انسانی" و "طراحی و تدوین نظام جامع آموزش سازمان" و "روزآمد کردن نظام آموزش" رادر رسانه ملی را بر عهده جعفری گذاشته است.

در حکم رئیس رسانه ملی خطاب به رئیس مرکز سرمایه انسانی آمده است: «با توجه به مراتب تعهد، کاردانی، تجربیات و سوابق مفید و موثر جناب عالی در مدیریت‌های اجرایی و با عنایت به تصویب تشکیلات جدید سازمان،به موجب این حکم به عنوان رئیس "مرکز سرمایه انسانی" منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در دوران تصدی خود برای تبدیل سازمان به سازمانی مومن، انقلابی، یادگیرنده و رقابت پذیر گام برداشته و اهداف و ماموریت های مشروحه ذیل را به نحو مناسب و مطلوبی محقق کنید. آرزوی توفیق روز افزون جناب عالی را در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت دارم.»

به گزارش ایسنا، سرافراز همچنین در حکمی سید محسن حاجی بابائیان امیری را به عنوان "عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری" سازمان صدا و سیما منصوب کرده است.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
صداوسیم
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
پس سر کارشون برگشتن!!!
پاسخ