کد خبر: ۳۵۷۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

3 کشته و 10 مصدوم در 3 سانحه رانندگی

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از مرگ سه نفر و مصدومیت 9 نفر بر اثر وقوع سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
«حبیب حسینقلی‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ساعت 2:15 بامداد امروز (دوشنبه) با گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پاترول در کیلومتر هفت جاده اهر - هوراند به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر، تکنسین‌های پایگاه 115 هوراند به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تکنسین‌های اعزامی مرگ مرد 22 ساله و دختر بچه هشت ساله را در محل تائید و سه مصدوم سانحه را با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان اهر انتقال دادند.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با سمند در جاده اهر - مشگین‌شهر، گفت: در این سانحه رانندگی نیز راننده 55 ساله پژو 405 در دم جان باخت و دو نفر دیگر پس از انجام اقدامات درمانی به بیمارستان اهر منتقل شدند.

وی یادآور شد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با نیسان در جاده «اهر - هوراند»، نیز پنج نفر مصدوم شده بودند که با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه هوراند و از آنجا به بیمارستان اهر منتقل شدند.

حسینقلی‌زاده گفت: حوادث ترافیکی جاده‌ای اکثراً در نزدیکی شهرها روی می‌دهد و خواب آلوده بودن رانندگان و خستگی عامل اصلی این حوادث است.

رئیس پلیس راه استان در تشریح علت وقوع این حوادث رانندگی، گفت: علت دقیق واژگونی پاترول در جاده اهر-هوراند به بررسی بیشتر موکول شده است.

سرهنگ «جواد ناموران» یادآور شد: علت سانحه رانندگی در جاده اهر - مشگین‌شهر که منجر به فوت راننده 55 ساله 405 شده بود، تجاوز به چپ سمند، تشخیص داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین