کد خبر: ۳۵۷۵۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

هشدار هواشناسی برای بارندگی تا سیزده بدر

سازمان هواشناسی در جدیدترین اخطاریه خود نسبت به آبگرفتگی معابر و بارش برف و اختلال در تردد جاده ای هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه شماره اخطاریه شماره 5 روز دوشنبه مورخ 95/1/9به اطلاع می رساند به سبب بارش باران، گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد بارش تگرگ، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها طی سه روز آینده به شرح زیر پیش بینی می شود:

چهارشنبه 95/1/11: بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در جنوب فارس، جنوب کرمان، هرمزگان و نیمه شمالی خراسان رضوی.

پنج شنبه 95/1/12: از بعداز ظهر در گیلان و از شب در مازندران بارش باران و آب گرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و در کرمان رگبار و رعدوبرق و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها.

جمعه 95/1/13 : بارش باران و آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی.

گفتنی است؛ با توجه به کاهش محسوس دما از روز پنج شنبه تا صبح شنبه، بارش برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی استان های اردبیل ، گیلان، مازندران، گلستان، شمال استان های قزوین، تهران، البرز و سمنان و استان های خراسان شمالی ، شمال و غرب خراسان رضوی پیش بینی می شود. از این رو توصیه می شود هموطنان برای تردد در مناطق یاد شده زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. با توجه بارش باران و احتمال سیلابی شدن مسیلها از پارک خودرو و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها اجتناب شود.

به گزارش خبرآنلاین، در همین راستا مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: با توجه به کاهش محسوس دما از روز پنجشنبه تا صبح شنبه بر اثر بارش برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی در تهران و نيز با توجه به بارش باران و احتمال سیلابی شدن مسیلها از پارک خودرو و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها اجتناب شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین