کد خبر: ۳۵۷۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

ترافیک سنگین آزادراه رشت - قزوین در محدوده منجیل

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بازگشت مسافران در روزهای پایانی تعطیلات نوروز گفت: در حال حاضر ، ترافیک آزادراه رشت - قزوین در محدوده منجیل سنگین و تردد خودروها کند است.
آفتاب‌‌نیوز :
=سرهنگ مهیار رستگار پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب افزود: در سایر محورهای گیلان از جمله آستارا - اردبیل و چابکسر - رامسر نیز ترافیک سنگین ولی روان است.

وی با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده های استان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی ها تا فردا (جمعه) ، رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

** محدودیت های ترافیکی 

سرهنگ رستگار خاطرنشان کرد: به منظور کشش ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها، اعمال محدودیت های ترافیکی در محور رشت - قزوین آغاز شده است.

وی گفت: بر این اساس، تردد انواع کامیون و تریلر به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت یک بامداد پانزدهم فروردین ماه جاری در محور رشت - قزوین و بالعکس و در محور آستارا - اردبیل و بالعکس از ساعت هفت تا 24 روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه ممنوع است. 

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا نیز امروز (پنجشنبه) از آزادراه رشت - قزوین و طرح ترافیکی نوروز 95 در استان گیلان بازدید کرد.

نزدیک به یک هزار نفر در حوزه پلیس راه گیلان در قالب 170 تیم از بیست و پنجم اسفندماه گذشته، سازماندهی شده اند و تا شانزدهم فروردین ماه جاری در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند. 

علاوه بر 12 پاسگاه ثابت در محورهای مواصلاتی استان، 10 پاسگاه دیگر نیز به این تعداد اضافه شده تا با استقرار در نقاط حادثه خیز، مانع از بروز حوادث برای مسافران و گردشگران نوروزی شوند. 
همچنین حدود یک هزار پلیس یار، آموزش دیده و سازماندهی شده اند که با عنوان پلیس افتخاری و راهوران محله در خدمت مردم و مسافران هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین