کد خبر: ۳۵۷۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

زیدان: پیروزی در ال کلاسیکو آسان نیست

سرمربی رئال مادرید شکست بارسلونا را آسان نمی‌داند.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال مادرید فرداشب در هفته سی و یکم لالیگا مهمان بارسلونا است. زین الدین زیدان که اولین ال کلاسیکو خود را تجربه می‌کند پیش از بازی گفت: برای پیروزی در همه بازی‌ها به میدان می‌رویم. خود را خیلی خوب آماده کردیم. برخی از بازیکنان را به علت حضور در اردوهای تیم ملی در اختیار نداشتیم. مثل همیشه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت. می‌توانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: این بازی برای ما یک امتحان نیست. به روش و هدف خود ادامه می‌دهیم. این دیدار با دیگر بازی‌ها تفاوت دارد و مهم است. مردم به دیدن چنین بازی‌هایی علاقه‌مند هستند. شانس این را داشتم که از نزدیک شاهد این دیدار باشم و از این بابت خوشحالم.

او درباره شکست چهار بر صفر در دیدار رفت گفت: همه چیز گذشته است و تنها به بازی پیش‌رو فکر می‌کنیم. دیدار فردا بازی دیگری است و باید با برد آن را پشت سر بگذاریم.

زیدان درمورد پنالتی‌های از دست رفته کریستیانو رونالدو گفت: نگران این موضوع نیستم چون بخشی از فوتبال است. او نیز نگران نیست چون در نیمه دوم گلزنی کرد و در ضربه‌های آزاد در تیم ملی خوب کار کرد.

10 سال از آخرین ال کلاسیکو زیدان می‌گذرد. سرمربی مادرید در این رابطه اظهار کرد: امشب آرام خواهم خوابید چون دیدار فردا بیش از یک بازی فوتبال نیست. همه بازیکنانمان باید اینچنین فکر کنند. می‌خواهیم از بازی برابر بازیکنان خوب لذت ببریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، زیدان درمورد کریم بنزما و نبود او در تیم ملی فرانسه برای بازی‌های یورو اظهار کرد: نمی‌خواهم از پاسخ به این سوال امتناع کنم اما اکنون به این موضوع فکر نمی‌کنم و تنها به بازی فردا می‌اندیشم و اینکه او چه کمکی می‌تواند به تیم کند. باید منتظر باشیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ولی من همچون از قابلیت‌هایش آگاه هستم. با این حال تنها به اثر گذاری او در مادرید فکر می‌کنم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید درمورد اعتماد به نفس بارسلونا گفت: هیچ موضوعی مرا آزار نمی‌دهد. تنها تمرکزمان روی بازی و باز کردن دروازه حریف است. سپس هر کسی می‌تواند به هر چیزی که می خواهد فکر کند. پیروزی در این بازی آسان نخواهد بود. دوست دارم شاهد بازی خوب و پیروزی مادرید باشم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین