کد خبر: ۳۵۷۸۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶

العربیه و الحدث دفاتر خود را در بیروت بستند

یک منبع در شبکه العربیه اعلام کرد که مسئولان این شبکه و شبکه الحدث به دلایل امنیتی دفاتر خود را در بیروت بستند.
آفتاب‌‌نیوز :
منبعی در شبکه عربستانی العربیه به شبکه ام.تی.وی گفت که این شبکه تمامی دفاتر خود در بیروت را امروز (جمعه) بست و این دفاتر تنها محدود به دفتر شبکه العربیه و الحدث نیست بلکه شامل تمامی دفاتر و مقرهای وابسته به آن‌ها نیز می‌شود.

پیش از این نیز شبکه‌های العربیه و الحدث به کارمندان خود ابلاغ کرده بودند که امروز (جمعه) دفاتر خود را در میدان ریاض الصلح در مرکز بیروت به دلایل امنیتی خواهند بست. برخی منابع نیز اعلام کردند که شبکه العربیه فقط خبرنگاران خود را در لبنان نگه خواهد داشت. مدیر دفتر العربیه نیز این اخبار را تأیید کرده است.

اخیرا عربستان و برخی کشورهای عربی هم‌پیمان ریاض اقداماتی را علیه لبنان اتخاذ کرده و از ورود شهروندان خود به این کشور ممانعت به عمل آوردند. آنها همچنین تعدادی از لبنانی‌های حامی حزب الله را از کشورهای خود اخراج کردند.

به گزارش ایسنا، از سوی دیگر کنسولگری لبنان در دبی به چند تن از شهروندان لبنانی اعلام کرد که امارات تصمیم به اخراج آن‌ها از این کشور گرفته است. در میان این شهروندان لبنانی تعدادی شیعه و تعدادی مسیحی از طرفداران میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین