کد خبر: ۳۵۸۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

پرویز مظلومی: بازی با استقلال خوزستان حکم فینال را دارد

سرمربی استقلال تهران گفت: در بازی فردا جای خالی بازیکنان مصدوم را بازیکنان جوان به خوبی پر می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان ضمن تبریک سال نو گفت: «خیلی خوشحالم که در استان خودم هستم و دیداری تازه می‌کنم با آب و هوای خوب خوزستان.»

وی افزود: «خودتان می‌دانید بازی حساسی بین دو تیم اول و دوم جدول برگزار می‌شود و تبریک می‌گویم به استقلال خوزستان که تا اینجا نتایج خوبی گرفته و رقیب سرسختی برای ما بوده است. به همین دلیل مسابقه فردا یک فینال است که ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا دست پر اهواز را ترک کنیم و هدف ما هم کسب سه امتیاز خواهد بود.»

سرمربی تیم استقلال افزود: «ما تیم حریف و تاکتیک‌هایش را می‌شناسیم و تمرینات خوبی هم انجام دادیم و امیدوار هستم با استفاده از این تمرینات خوب نقاط مثبت حریف را خنثی و از نقاط منفی آن‌ها نهایت استفاده را ببریم.»

مظلومی با اشاره به حضور هواداران اهوازی در ورزشگاه گفت: «امیدمان به حضور پر رنگ تماشاگران استقلال است و دوست دارم عیدی خوبی به آن‌ها بدهیم. ویسی مربی خوبی جوان و آینده دار است. تیم او هم جوان و بازیکنانش آینده فوتبال ایران هستند و من امیدوار هستم بتوانیم مقابل تیم حریف نتیجه خوبی کسب کنیم. جا دارد از باشگاه فولاد نیز تشکر کنم که زمین تمرین را در اختیار ما قرار داد و همکاری خوبی با باشگاه استقلال داشت.»

مظلومی در مورد اینکه این بازی فینال لیگ است گفت: «در لیگ برتر هفت بازی دیگر باقی مانده تا این مسابقات تمام شود و ان‌شالله با تلاش بازیکنانمان بتوانیم در بازی فردا به پیروزی دست پیدا کنیم.»

به گزارش آنا، سرمربی استقلال در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: «مطمئن باشید که جای خالی بازیکنان مصدوم را بازیکنان جوان به خوبی پر می‌کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین