کد خبر: ۳۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۴:۲۸
مسعود ده نمكي:

آبادگران خود را به سیستم تحمیل کرد

آفتاب‌‌نیوز : مسعود ده نمكي فعال سياسي در حالی که از ذکر ذكر نام یک كانديدا  به عنوان شخص مطلوب جریانی که وی به آن تعلق دارد خودداري می کند در پاسخ به سؤالي مبني بر وابستگي قاليباف به جريان اصولگرا گفت: ما از نوگرايي حمايت مي کنيم بنابراين هر جريان سياسي اگر تن به اين نوگرايي بدهد، مورد تأئيد است. وي افزود: اما متأسفانه مشي سنتي، در برابر هرگونه نوگرايي مقاومت مي كند. در سالهاي گذشته ما ديديم كه آباد گران به عنوان يك جريان نوگرا، خود را به سيستم تحميل كرد."
سازنده فيلم جنجال بر انگيز " فقر و فحشا" با اشاره به افراط ها و تفريط ها در دو جريان سياسي موجود اظهار داشت: " جريان اصولگرايي به راست سنتي و مشاركت به چپ سنتي تحميل شده است. قدرت از سنتي گرفته شده و اگر چه اين زايمان سياسي سخت بود و در شرايط طبيعي اتفاق طبيعي اتفاق نيافتاده، اما در هر حال ما شاهد پيروزي نوگرايي بوده ايم."
اين عضو اصولگرا در پاسخ به رويارويي قاليباف به عنوان يك نوگراي جناح راست و حضور احتمالي هاشمي كه داراي مشي مستقل سياسي است گفت: " نوع عملکرد جريانهاي سياسي در واقع استقلال عمل را از ميان برده، بويژه در جريان كسب قدرت اول سياسي كشور باشد." ده نمكي بدون آنكه به مصادقي خاص اشاره كند افزود:" در اين شرايط ما بايد منتظر يك معجزه باشيم كه الحمدلله بسترهاي ايجاد يك شگفتي فراهم است."
ده نمكي در پاسخ به سؤالي كه نظر صريح اش را در مورد نامزدها خواسته بود، گفت:" من با هر چيزي كه باعث
رانت خواري و انحصار سياسي بشود مخالفم." او با بيان اينكه در ميان كانديداهاي موجود، گزينه اي مستقل كه به جريان هاي سياسي وابسته نباشد وجود ندارد، از دو عامل توانمندي و نوگرايي در انتخاب كانديداي مطلوب سخن گفت. او در پايان افزود:" من منكر آدم هاي توانمند كه در عرصه حضور دارند نيستم. واقعيت اينست كه هم اكنون نسل دومي هاي انقلاب ميدان دارند." او به استفاده هر دو نسل از تجارب و انرژي هم تأكيد كرد افزود:" در عرصه انتخابات نهم نوعي خامي در شعارهاي كانديداهاي حاضر ديده مي شود."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۸۴/۰۱/۲۷
0
0
سردبير محترم
با سلام من بعد از ديدن فيلم فقر و فحشا آقاي ده نمكي در به در دنبال ايشان ميگردم خواهش ميكنم پي-ميل ايشان را براي من بفرستيد.
با تشكر
سيروس اسدي
27-1-84
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین