کد خبر: ۳۵۸۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

افشای تصاویری از گوشی Nokia A1

تصویری از گوشی هوشمندی منتسب به این شرکت با نام Nokia A1 به بیرون درز کرده است که ما را به بازگشت نوکیا به بازار گوشی های موبایل در سال 2016 بیش از پیش امیدوار می کند.
آفتاب‌‌نیوز : کمپانی نوکیا پس از آن که نتوانست در بازار گوشی های هوشمند، پایاپای کمپانی های بزرگی همچون سامسونگ، اپل و هوآوی گام بردارد و عرصه را به آن ها واگذار کرد. این جا بود که این شرکت بخش موبایل خود را در سال 2013 به ابرکمپانی نرم افزاری جهان یعنی مایکروسافت فروخت.

افشای تصاویری از گوشی Nokia A1

اما طولی نکشید که این شرکت فنلاندی در ماه های پایانی سال 2014 از اولین تبلت اندرویدی خود موسوم به Nokia A1 رونمایی کرد که از لحاظ مشخصات فنی در جمع تبلت های میان رده موجود در بازار جای می گرفت. ادامه این خبر را در تک شات بخوانید.

با این حال، بسیاری از طرفداران این برند قدیمی و البته محبوب، چشم به راه تولید و عرضه اولین گوشی هوشمند این شرکت هستند که شایعاتی نیز در خصوص عرضه اسمارت فونی با نام C1 در فضای مجازی منتشر شده بود که بعدها مشخص شد این خبر کذب محض است و نوکیا هیچ تصمیمی برای عرضه این گوشی ندارد.

تصویری از گوشی هوشمندی منتسب به این شرکت با نام Nokia A1 به بیرون درز کرده است که ما را به بازگشت نوکیا به بازار گوشی های موبایل در سال 2016 بیش از پیش امیدوار می کند.

همانطور که در تصویر زیر می بیند این گوشی هیچ شباهتی به گوشی های قبلی نوکیا ندارد و قاعدتاً نباید انتظار داشت که این محصول با گوشی های سری لومیای مایکروسافت نیز شباهتی داشته باشد.

افشای تصاویری از گوشی Nokia A1

بدین ترتیب، Nokia A1 از طراحی یکپارچه با دکمه های خازنی تعبیه شده در قسمت جلویی گوشی بهره می برد و به نظر می رسد که نوکیا از بدنه پلاستیکی برای ساخت این گوشی استفاده کرده است. همچنین، مطابق با آن چه که در تصویر زیر می بینید این گوشی به سیستم عامل اندروید مارشمالو و زد لانچر (Z Launcher) مجهز شده است.

در خصوص مشخصات این اسمارت فون اطلاعات موثقی به بیرون درز نکرده است اما با استناد به آن چه که تا امروز فاش شده است می توان گفت که باید منتظر رونمایی از گوشی هوشمندی با مشخصاتی همچون صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپدراگون 625 و رم 1 گیگابایتی بود.

اگرچه این گوشی با آخرین مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری روز دنیا مجهز نشده است اما می تواند برای شروع و سنجش میزان علاقه‌مندی خریداران گوشی های هوشمند به محصولات این شرکت، اسمارت فونی مناسب محسوب شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
0
این برند دیگه تو ایران جایی نداره. بد جوری گاف داد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین