کد خبر: ۳۵۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۲۰

ارائه خدمات ياهو در گوشي‌هاي تلفن همراه

آفتاب‌‌نیوز : استفاده از اين خدمات بدون نياز به مرورگر اينترنت بر روي گوشي‌هاي تلفن همراه ميسر خواهد بود.

اين خدمات كه از امروز، جمعه 6 ژانويه، ارايه مي‌شود شامل مجموعه‌اي از خدمات ارتباطي و برنامه‌هاي تصويري مانند الكترونامه ياهو، مسنجر ياهو، عكس‌ها، تقويم، دفترچه آدرس، جست‌وجوي سايت‌ها و عكس‌ها، خبرها و ورزش خواهد بود.

اين خدمات در ابتدا فقط بر روي گوشي‌هاي تلفن سري 60 نوكيا و فقط در 10 كشور دنيا قابل دست‌رس خواهد بود. به ‌روز رساني اطلاعات و امكانات اين خدمات به صورت اتوماتيك هم‌زمان با خدمات ارايه شده بر روي كامپيوترهاي شخصي انجام خواهد شد.

ياهو همچنين اين خدمات را بر روي تلويزيون‌هايي كه قابليت اتصال به كامپيوترهاي شخصي را دارند از اوايل ماه آوريل ارايه خواهد داد. 

استفاده‌كنندگان با دان‌لود كردن تعداد كمي از برنامه‌هاي كاربردي بر روي كامپيوترهاي خود مي‌توانند از اين خدمات كه شامل دست‌رسي به برنامه‌هاي تلويزيوني CNN و MTV، فيلم‌هاي سينمايي، شوهاي تلويزيوني، اخبار، ورزش و .... است، بر روي تلويزيون‌هاي خود استفاده كنند. اين خدمات به صورت رايگان ارايه خواهد شد.

ياهو همچنين اعلام كرده است كه در اواخر امسال خدماتي ارايه خواهد داد كه امكان ضبط برنامه‌هاي تلويزيوني بر روي تلفن‌هاي همراه را به صورت كنترل از راه دور امكان‌پذير مي‌كند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین