کد خبر: ۳۵۸۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

پس از تذکر قائم‌مقام معاون سیما/ تهیه‌کننده «دورهمی»: خودمان را اصلاح می‌کنیم

تهیه‌کننده‌ی «دورهمی» درباره‌ی تذکر قائم مقام معاون سیما برای رعایت شأن مهمانان در این برنامه طنز، توضیح داد: این تذکر به آقای مدیری داده نشده و به ما داده شده که صحت هم دارد و تذکرشان کاملا درست بوده است؛ ما باید خودمان را اصلاح کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : هاشم رضایت در همین زمینه گفت: ما باید شأن مهمانان برنامه «دورهمی» را بیشتر حفظ کنیم که مشکلی پیش نیاید. من به عنوان تهیه‌کننده برنامه «دورهمی»، از مسوولان سازمان صداوسیما و آقایان دکتر پورمحمدی (معاون سیما)، دکتر کرمی (مدیر شبکه نسیم) و همچنین رییس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که با راهنمایی‌هایشان به ما کمک می‌کنند تا برنامه بهتری داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی درباره‌ی تغییر زمان پخش برنامه «دورهمی» پس از تعطیلات نوروز، اعلام کرد: تا اواخر هفته جاری زمان دقیق پخش این برنامه مشخص خواهد شد.

تهیه‌کننده «دورهمی» در پایان متذکر شد: برنامه «دورهمی» یک کار گروهی است و یک کارگردان و نویسنده واحد ندارد؛ این در حالی است که بسیاری از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها اینگونه منتشر می‌کنند که «دورهمی» به کارگردانی آقای مدیری و نویسندگی آقای ژوله ساخته می‌شود؛ در حالی که این برنامه یک کار گروهی است که همه عوامل در آن مشارکت دارند.

شیوه برخورد «دورهمی» با مهمانان این برنامه، در روزهای اخیر واکنش‌های متفاوت و انتقادهایی را به همراه داشت که پس از تراشیدن موی سر نیما فلاح توسط مهران مدیری به اوج رسید؛ این در حالی است که سحر ولدبیگی - همسر نیما فلاح - در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به دفاع از برنامه «دورهمی» پرداخته است.

این بازیگر نوشته است: «دوستان عزیز، ما یک خانواده‌ایم و هدف این خانواده شاد کردن دل شما و آوردن خنده بر روی لب‌های شماست. ما حالمون خیلی خوبه، خدارو شکر. شما هم حال خودتون رو خوب نگه دارید و از مشاجرات بی‌دلیل دوری کنید. برنامه دورهمی رو ببینید و فقط ازش لذت ببرید و بخندید و الکی تفسیر عجیب و غریب ازش نسازیم برای خودمون. این عکس هم برای بعد از پایان کاره، اگه حالم بد بود با لب خندون عکس دسته‌جمعی نمی‌گرفتیم. بعد دوستان مو انقدر چیز مهمی نیست دوباره بلند میشه، توروخدا انقدر وابسته به مسائل دنیوی نباشیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین