کد خبر: ۳۵۸۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

بررسی سقوط بالگرد اورژانس هوایی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: مراحل احراز شهادت جان‌باختگان حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس، در دست بررسی است.
آفتاب‌‌نیوز : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: مراحل احراز شهادت جان‌باختگان حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس، در دست بررسی است.

رجبعلی راهی در گفت وگو با ایسنا، اضافه کرد: طبق قانون، شهید تعریف مشخصی دارد و در مواردی که نظامیان در ماموریت‌ها و حوادث این چنینی جان خود را از دست می‌دهند، شهادت آنان باید احراز و اثبات شود.

وی با بیان اینکه در این حادثه پنج پاسدار فوت شدند، گفت:دو نفر از این جان‌باختگان از شهرستان شیراز، یک نفر از شهرستان کازرون، یک نفر از شهرستان مشهد و یک نفر از شهرستان اصفهان بودند.

راهی با بیان اینکه احراز شهادت این پنج نفر هم اکنون در مرکز در حال بررسی است، افزود: براساس استعلام انجام شده از طریق مرکز بنیاد شهید کشور، با تدفین جان‌باختگان در گلزار شهدا موافقت و مجوز آن صادر شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین از ادامه روند احراز شهادت سه جان‌باخته نیروی انتظامی در درگیری کازرون، گفت: در این خصوص نیز با تدفین جان‌باختگان همانند حادثه سقوط بالگرد در گلزار شهدای کازرون و نورآباد ممسنی موافقت شده اما احراز شهادت‌شان در حال بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین