کد خبر: ۳۵۸۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

روابط عمومی سپاه: تنها یکی از شهرهای موشکی هوافضای سپاه رسانه ای شد

مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخلاف تبلیغات دشمنان توسعه توانمندی موشکی تضمین کننده امنیت و جغرافیا و به تبع آن موجب ایجاد سرمایه گذاری هرچه بیشتر درکشور است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف عصر یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا افزود: اگر دشمن روزی احساس کند که می تواند به ما ضربه بزند مطمئن باشید از زور گفتن و هر گونه اقدامی درنگ نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: توان موشکی ایران برگ برنده ای در حوزه بازدارندگی و دفاع از امنیت مردم کشورمان است اما دشمن همیشه در تلاش برای به چالش کشاندن توان ملت ایران بوده و هست و به دنبال بهانه های مختلف برای محدودسازی دفاع دفاعی است.

سرداررمضان شریف تاکیدکرد: درحوزه موشکی به حدی از توانمندی رسیده ایم که می توانیم از کشور و منافع انقلاب و امنیت مردم به خوبی حراست کنیم.

وی با بیان تست موشک عماد توسط وزارت دفاع گفت: در این آزمایش تنها یکی از شهرهای موشکی هوافضای سپاه را رسانه ای کرده ایم زیرا بیشترهدف ما این بود که توجه دشمنان به این قدرت و توانمندی بازدارندگی ملت ایران بود.

سردار رمضان شریف خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری رزمایش ها این است که دشمن حس کند که اگر مرتکب خطایی شود باید تاوان سختی را بدهد.

مسوول روابط عمومی کل سپاه اظهارداشت: ما کشوری بزرگ و دارای انقلاب و آرمان های بلند از حضرت امام (ره) معمار کبیر انقلاب هستیم که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن تاکید دارند.

سردار رمضان شریف خاطرنشان کرد: در این ارتباط یکی از تاکیدات به نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران حفظ قدرت دفاعی و نظامی کشور بوده و هست که بتواند تضمین کننده بازدارندگی و امنیت کشور باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین