کد خبر: ۳۵۸۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

پخش زنده مصاف نمایندگان فوتبال کشورمان با حریفان آسیایی

رقابت نمایندگان کشورمان در دور چهارم لیگ قهرمانان آسیا از شبکه ورزش سیما مستقیم پخش می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
رقابت تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا زنده روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رود. بر اساس این گزارش فردا سه‌شنبه، 17 فروردین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چهارمین دیدار خود در مرحله لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم بنیادکار ازبکستان است. ذوب آهن در دیدار رفت مقابل این تیم به نتیجه مساوی بدون گل رسید. شاگردان گل‌محمدی اکنون با 5 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به النصر عربستان در رده دوم جدول گروه B قرار دارند. ذوب‌آهنی‌ها با پیروزی در این بازی شانس رسیدن به صدر را خواهند داشت.

علاقمندان می‌توانند این رقابت را ساعت 20 سه شنبه از شبکه ورزش تماشا کنند.

در گروه C این رقابت‌ها و در روز چهارشنبه - 18 فروردین - دیگر نماینده کشورمان یعنی تراکتور میزبان تیم پاختاکور ازبکستان است. تیم تراکتورسازی تبریز برخلاف سه دوره قبلی حضورش، این بار از تیم‌های مدعی صعود به مرحله بعدی بوده و در پایان دور سوم با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. حالا شاگردان امیر قلعه‌نویی در تبریز به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند تا 9 امتیازی شده و در آستانه صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، بعد از تراکتورسازی 6 امتیازی، الهلال عربستان با 5 امتیاز، پاختاکور ازبکستان با 4 امتیاز و الجزیره امارات با یک امتیاز قرار دارند.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با پاختاکور ازبکستان ساعت 19 و 15 دقیقه چهارشنبه، 18 فروردین در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند این بازی را نیز زنده از شبکه ورزش دنبال کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین