کد خبر: ۳۵۸۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

انریکه: ماشین نیستیم و اشتباه می‌کنیم

سرمربی بارسلونا اتلتیکو مادرید را حریف بزرگی خواند.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا سه شنبه در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان اتلتیکو مادرید است. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی های گذشته بهترین مرجع برای شناخت از حریف پیش رو نیست اما باید هدفمند اتلتیکو را آنالیز کرد و همچنین از حریف بیش از آن انتظار داشت.

سرمربی بارسلونا اظهار کرد: تنها توجه خود را به ستایش و یا انتقادها معطوف نمی کنیم. منتظر پایان فصل هستیم تا عملکرد بارسلونا را جمع بندی کنیم. اگر تنها روی یک موضوع تمرکز کنیم دچار اشتباه شده‌ایم. در حال حاضر بهترین تیم لالیگا هستیم و تنها 7 پیروزی تا پایان باقی است. همچنین با تیم قدرتمندی در این مرحله از لیگ قهرمانان رو به رو هستیم.

او در مورد ال کلاسیکو شنبه شب گفت: 60 دقیقه ابتدایی بازی خیلی خوبی بود اما بازیکنان رئال مادرید تقریبا همچون بازیکنان ما خوب هستند و به همین علت اتفاقی مثل شنبه شب افتاد. فکر می کنم بازی فوق‌العاده‌ای را در نیمه نخست به نمایش گذاشتیم. از زمانی که دروازه مادرید را باز کردیم تحت فشار قرار گرفتیم. نمی توانستیم در بازی تغییری ایجاد کنیم. همین موضوع باعث شد که حریف به ما ضربه بزند. کمترین توان خود را نشان دادیم. ما ماشین نیستیم. اشتباهاتی وجود داشت. من کورکورانه به شاگردانم اعتقاد دارم و این راهی است که باید به آن ادامه دهیم.

او در رابطه با حمایت هوداران اظهار کرد: نمی‌توانم چیزی از آنها بخواهم. با حمایت آنها قوی تر هستیم. فردا شب در خانه بازی می‌کنیم و حضور تماشاگران بدون شک در عملکردمان تاثیر گذار خواهد بود.

انریکه اتلتیکو را حریف سختی خواند و افزود: آنها تیم سطح بالایی دارند. در پرس از زمین حریف توانمند و در ضربه های آزاد خطرناک هستند. آنها تیم بزرگی به حساب می آیند. فردا ممکن است هر اتفاقی روی دهد. برای صعود باید در هر دو بازی خوب بود. ممکن است هر نتیجه ای رقم بخورد.

سرمربی اسپانیایی شرایط بازیکنانش را خوب عنوان کرد و گفت: مدت زمان زیادی بود که تیم چنین شکستی نخورده بود. اما پیروزی سخت است منتظریم دوباره به روند پیروزی های خود برگردیم. با توجه به عملکردمان در ماه های اخیر نسبت به این قضیه خوشبین هستم.

انریکه درباره تفاوت سطح بازیکنان اصلی و ذخیره اظهار کرد: در زمان مناسب و با توجه به نیاز تیم بازیکن جدیدی را به میدان می فرستم که این به معنای سطح اختلاف میان بازیکنان نیمکت نشین و اصلی نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سرمربی آبی اناری ها در مورد بازی تهاجمی اتلتیکو گفت: توانایی فردی آنتوان گریزمان، فرناندو تورس، ویتو کاراسکو و کورئا واضح است. آنها اغلب از دو مهاجم استفاده می کنند. شنبه با سیستم 2-1-3-4 بازی کردند. توانمند هستند و عادت ضربه زدن به ما را از طریق ضربه کاشته دارند. رقابت این تیم با ما در لالیگا و حضورشان در این مرحله از لیگ قهرمانان نشان دهنده نیروی تهاجمی خوب آن ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین