کد خبر: ۳۵۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۵۱

سرقت از طلافروشی با همراهی زنداني قلابي ؟!

آفتاب‌‌نیوز : غروب روز پنجشنبه 3نفر که سوار بر يک خودروي پژو بودند، پس از توقف مقابل يک طلافروشي در حوالي افسريه ، با گشودن در، فردي را که دست و پاهاي او بسته شده بود، به داخل طلافروشي منتقل وخطاب به مرد طلافروش گفتند از ماموران پليس آگاهي هستند و متهمي که در محل حضور دارد، اعتراف کرده است که چندي پيش از اين مغازه طلا سرقت کرده است. 

وقتي مرد طلافروش گفت هيچ سرقتي از مغازه اش صورت نگرفته است ، مامورهاي قلابي با در اختيار گرفتن جواز کسب صاحب طلافروشي ، از وي خواستند تا روز شنبه به پليس آگاهي مراجعه کند تا در خصوص اعترافات متهم تحقيقات بيشتري صورت بگيرد. 

دقايقي بعد صاحب طلا فروشي متوجه شد هنگامي که مشغول گفتگو با مراجعه کنندگان بوده است ، آنها مقاديري از طلاهاي مغازه را سرقت کرده و متواري شده اند.با گزارش موضوع به ماموران انتظامي ، تلاش گسترده پليس براي شناسايي سارقان که با اين روش اقدام به سرقت از طلا فروشي کرده اند، آغاز شد.

سرهنگ سلطاني ، معاون پليس آگاهي با اشاره به اين سرقت گفت: بررسي کارآگاهان نشان مي دهد که سارقان با اين شيوه اقدام به سرقت مي کنند که شهروندان ، بويژه صاحبان مغازه ها و اماکن تجاري پس از مشاهده اين افراد، بايد بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین