کد خبر: ۳۵۸۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

چه کنسرت‌هایی در راه‌اند؟

با به پایان رسیدن تعطیلات نوروزی، فصل جدید کنسرت‌ها آغاز و ساز و آواز هنرمندان در سالن‌های شهر کوک می‌شود، هرچند خوانندگان پاپ سهم زیادی در برنامه این اجراها ندارند.
آفتاب‌‌نیوز : تالار وحدت 22 و 23 اردیبهشت‌ماه میزبان گروه موسیقی «لیان» خواهد بود. محسن شریفیان و گروهش در این دو شب ساعت 21:15 گرمای موسیقی جنوب را به تهران می‌آورند. قیمت بلیت‌های این اجرا 35 تا 90 هزار تومان اعلام شده است.

سیمین غانم 23 و 24 اردیبهشت‌ماه قطعات خاطره‌انگیز خود را در تالار وحدت برای بانوان اجرا خواهد کرد. این اجرا که ویژه‌ی بانوان است، هر روز ساعت 15 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این کنسرت باید بلیت‌های 40 تا 100 هزار تومانی خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، فرهنگسرای نیاوران 25 و 26 فروردین‌ماه میزبان گروه موسیقی «داتام» خواهد بود. این کنسرت قرار است در سه بخش موسیقی فارسی، لری و کردی اجرا شود. ساعت اجرا هر شب ساعت 21 است و بهای بلیت اجرا نیز 50 هزار تومان اعلام شده است.

گروه موسیقی «آفاق شرق» 31 فروردین‌ماه ساعت 21 در سالن فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کند و علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی برای حضور در این اجرا باید بلیت 35 هزار تومانی بخرند.

علاقه‌مندان به موسیقی نواحی نیز می‌توانند اول اردیبهشت‌ماه میزبان گروه «گیل اوخان» باشند. کیانوش علیپور خوانند‌ه‌ی این گروه است و پروانه امینی، نیلگون نوبخت، مریم کوچکی‌زاد و نیلوفر نصرتی هم‌خوانان اجرا خواهند بود. این کنسرت ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، بهای بلیت آن نیز 50 هزار تومان اعلام شده است.

در همین روز (اول اردیبهشت) تالار وحدت میزبان ارکستر سمفونیک الیانس از کشور فرانسه است که قرار است به رهبری پژمان معمارزاده اجرایی را روی صحنه ببرد. گیوم ونسال نیز تک‌نواز پیانوی این اجراست که ساعت 21 برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌هایش 45 تا 150 هزار تومان است.

رسیتال پیانو فریدون ناصحی نیز ششم اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. رسیتال یک اجرای سازی یا آوازی موسیقی است که با اجرای آثاری از یک آهنگساز توسط یک نوازنده‌ی برجسته همراه است. این اجرا ساعت 21 روی صحنه می‌رود و قیمت بلیت آن هم 60 هزار تومان است.

تالار وحدت هفتم اردیبهشت‌ماه میزبان علاقه‌مندان به موسیقی نواحی ایران خواهد بود. گروه «روناک» به سرپرستی کیوان علیمحمدی ساعت 21:30 روی صحنه می‌رود. این اجرا با رقص‌های آیینی اقوام ایرانی نیز همراه است. بلیت‌های آن نیز 20 تا 100 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

11 اردیبهشت‌ماه نوبت گروه موسیقی «آوای پارسیان» است که اجرایی را به سرپرستی سامان علیپور در تالار وحدت روی صحنه ببرد. این کنسرت ساعت 21:30 برگزار خواهد شد و بهای بلیت اجرا نیز 30 تا 70 هزار تومان است.

فرهنگسرای نیاوران 22 اردیبهشت‌ماه میزبان اجرایی ویژه‌ی بانوان است. گروه موسیقی «نریمان» به سرپرستی گلناز جمشیدی ساعت 20 اجرای خود را روی صحنه می‌برد که آوا پازوکی آواز ایرانی و تنی یعقوبیان آواز ارمنی آن را خواهند خواند. برای حضور در این اجرا باید بلیت 60 هزار تومانی خرید.

محمد علیزاده نیز اول و دوم اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت که جزییات بیشتری درباره‌ی این اجرا اعلام نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین