پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۳۵۹۴۲۸
۰۹:۵۵
۱۳۹۵/۰۱/۲۱

کیهان خطاب به جان کری: خریتی که تو کردی، خود خر هم در طول تاریخ زندگی خود، نکرده!

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود به اظهارات جان کری پرداخت.
۰۹:۵۵
۱۳۹۵/۰۱/۲۱
به گزارش آفتاب نیوز،
کیهان روزنامه نوشت: گفت: جان کری در پاسخ به یکی از خبرنگاران که پرسیده بود؛ چه کسی قرار است به جنایات آل‌سعود در قتل‌عام مردم یمن رسیدگی کند؟ 

گفته است؛ ما بررسی درباره قتل‌عام یمن را به دولت عربستان سپرده‌ایم!

گفتم: یعنی بررسی و قضاوت درباره قتل‌عام زنان و مردان و کودکان یمن را به آل‌سعود که قاتل آنهاست سپرده‌اند؟!

گفت: خبرنگار هم به همین موضوع اشاره کرده ولی جان کری که وزیر خارجه عربستان هم در کنارش بوده از پاسخ طفره رفته است.

گفتم: خب! دیگه چی؟!

گفت: فقط یکی از خبرنگاران وقتی دیده که جان کری با عجله در حال رفتن است، فریاد زده و گفته است؛ آقای کری اگر به این سوال پاسخ بدهید برای خودتان و کشورتان بهتر است.

گفتم: باید می‌گفت؛ آقای کری، خریتی که تو و دوستان کودک‌کش تو کرده‌اند، خود خر هم در طول تاریخ زندگی خود، نکرده است!
گزارش خطا
برچسب‌ها:
کیهان جان کری
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
با این ادبیات چکار دارین
پاسخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
متاسفم از این ادبیات
پاسخ
جوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
کیهان جون خون خودتوکثیف نکن
پاسخ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
ادب مرد به ز دولت اوست
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
بعضی ها ادبیاتی مانند کوچه وبازار دارند این نوع ادبیات به هر عنوان منفور است
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
بنازيم به موسسه فرهنگي كيهان ...
پاسخ
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
بنده آمریکا را دشمن شماره یک ایران میدانم ولی به عنوان یک ایرانی از بکار بردن این عبارت سخیف آنهم از سوی یک نشریه که ادّعای ارزشی بودن دارد احساس شرم میکنم
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
ادب مرد به از دولت اوست پیامبر فرمودند من برای تکمیل شدن اخلاق برگزیده شدا م برادر حسین اگر زمان احمدی نژاد که بابک زنجانی در حال غارت بود یک کلمه علیه او نوشته بودی اکنون می توانستی سرتان را بالا بگیرید
پاسخ
مرصاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
درست نیست سربه سرش نزارید ....
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
ایشان ...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
از یک ادم مسن که سر دبیری یک روزنامه با سابقه چندین ساله را بر عهده دارد استفاده از چنین ادبیاتی بعید است .
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
واقعا متاسفم ای داد ای داد
پاسخ
امیر
United States of America
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
آهای اونایی که نظر دادین میخواین با این حرفاتوت بگین خیلی با فرهنگین.خوب کاری کرده گفته به شما چه
پاسخ
ناشناس
البته دور از جون شوما
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
باورم نمیشه یه روزنامه مثل کیهان ازهمچین ادبیاتی استفاده کنه
این کارشتوهین به فرهنگ یه کشوره.
پاسخ
علی
چرا باورت نشه عزیز !!!!
صمصام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
کل محتویات روزنامه کیهان در همین ...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
یک نیست بهش بگه بس کن .
پاسخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
روزنامه کیهان و مدیر آن از همه روزنامه ها و مدیران از هر لحاظ بهتر است و این را همه می دانند حتی وجدان فطری دشمان آن نیز این را تایید می کنند
پاسخ
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
چرا دست ازسرش برنمیدارن ... چکارش دارین خب
پاسخ
نامدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
ادب از که آموختی ؟ گفت : از بی ادبان از بی ادبان از بی ادبان
پاسخ
محمد
United States of America
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
ادب مرد به ز دولت اوست
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
نمیخواد ژست روشنفکری بگیرید خوب کرده گفته
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
از دست این روزنامه .... هر دم از این باغ بری می رسد.
پاسخ
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
مثل همیشه ...
پاسخ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
آفتاب گزینشی نظریه هارو درج میکنی واین یعنی عدم صداقت بامردم ،قبلا یک نظریه ارسال کردم حامل یک آیه قران وبدون اهانت ویاکلمات زشت ،اماچون باخط مشی شما انطباق نداشت ازدرج آن خودداری نمودید آقای کری مصداق آیه شریفه کالانعام بل هم اضل میباشد
پاسخ
ناشناس
زود قضاوت نکن داداش
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سر دبیر روزنامه ای که در یک جمله دوبار واژه زشت(خر) بکار ببره ، برای فرهنگ تون متاسفم.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
متاسفانه اين ادبيات سخيف را برخي نشانه شهامت وانقلابي گري ميدانند
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
انسان بودن آدمها از ادب و شعورشان مشخص مي شود والا چه فرق است ميان .....و آدم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
امیرشاهی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
امریکائیهای یادگرفتن هرچندماه یکبار با سعودی های یه نشست مشترک گذاشته
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
اونوقت کیهان ... با این ادبیات
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
تربیت فرزند یک اروپایی پسرم اگه کسی تو را اذیت کرد سعی کن با شعور و شخصیت خودت به او.بفهمانی که اشتباه کرده
حالا ما ایرانیها
...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
من کاری به کیهان وکیهانیستها ندارم اما وقتی می بینم سعودیهای ...درکنار امریکائیها برامون رجز خوانی کرده وامریکائیهای بی وجدان هم اظهارات آنها را تایید کرده وبا یکدیگر برای توطئه علیه ایران هم اندیشی می کنند از فرط عصبانیت وتاسف میخوام سرمو بکوبم به دیوار
پاسخ
علی معرف
Germany
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
آقای شریعتمداری با خودشون نجوا می کنند .....چیزهایی میگن ....زیاد نباید جدی گرفت
پاسخ
اتش پیکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
کیهان به هیچ وجه قابل دفاع نیست اما انصافا امریکائیها با جانبداری از سعودی وجنایاتش وحمایت از اونها دربرابر ایران وتکرار مواضع خصمانشون درنشستهای مشترک با سران سعودی باعث عصبانیت ودلخوری ملت ایران میشن.
به هرحال ادبیات کوچه بازاری درشان یک ایرانی نیست حتی اگر مخاطبش دشمنان این مرزو بوم باشه
پاسخ
ناشناس
Japan
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
چقدر با تربیت!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
.. پس تربیت اسلامی کو؟
پاسخ
جوزانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
البته درسته که حمایتهای امریکا ازآل سعود وجانبداری ازاونها دربرابرایران هر ایرانی غیرتمندیو عصبانی می کنه ولی این ادبیات شایسته یک ایرانی بافرهنگ وتحصیل کرده نیست!
پاسخ
ناشناس
United States of America
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
مدیر یک روزنامه و این ادبیات
این ادبیات که واسه آدمهای کم سواده نه مدیر یک روزنامه ی رسمی
پاسخ
میلاد م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
تو این مورد با شریعتمداری موافقم
پاسخ
حسن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
من از کیهان فقط گفت و شنودشو میخونم و انصافا با تمام انتقادات به این روزنامه تو این ستون که همش حرف حق زده میشه و در قالب کنایه و ضرب المثل...انصافا این دفعه حق کری بود که خودشو به کرزدن زده!
پاسخ
ناشناس
Germany
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
واقعا الگوی تربیت برای تمام رسانه های دنیا است این کیهان نه ؟
پاسخ
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
مدیر یک روزنامه و این ادبیات
این ادبیات که واسه آدمهای کم سواده نه مدیر یک روزنامه ی رسمی
پاسخ
ناشناس
یاد ادبیات همپالکی اش افتادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
من از آمريكا متنفرم ولي دوست ...چون كيهان آبروي يك ملت را به باد مي دهد
پاسخ
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
وقتی یک روزنامه این ادبیات را داشته باشد دیگر از دیگران چه انتظاری می رود آبروی ایران و ایرانی را می برند
پاسخ
داد
United States of America
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
این ادبیات برای یک ایرانی اصیل خیلی زشت است
پاسخ
رضا
خودت داری میگی ایرانی اصیل
ناشناس
این ژستهاتون واقعا...
ناشناس
وضعیت ایشون معلومه .
ناشناس
ان کس که نداند که نداند.............