کد خبر: ۳۵۹۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

روایت نیوزویک از کافه عجیب «آقای رئیس‌جمهور»

رئیس‌جمهور روسیه الهام بخش تاسیس کافه‌ای در شهر کراسنویارسک روسیه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
نشریه نیوزویک در گزارشی نوشته است: رئیس جمهور روسیه الهام بخش تاسیس کافه ای در شهر کراسنویارسک روسیه شد که در آن تصاویر چهره اش بر تمام دیوار ها نقش بسته و در کنار آن عکسی از او سوار بر یک خرس قرار گرفته که منوی کافه را تحسین می کند و دستمال توالت هایی دارد که به تصویر چهره اوباما منقوش شده اند.

این کافه جدید که "کافه رئیس جمهور" نامگذاری شده به دو نفر از حامیان پوتین تعلق داشته و در آن ادای احترامی به چند شخصیت مهم دیگر روسی مانند یوری گاگارین، اولین انسان به فضا رفته، صورت گرفته است.

عکس هایی از این کافه که در مجله دولتی کومسومولسکایا پراودا چاپ شده نشان می دهد همچنان رئیس جمهور روسی الهام بخشی اصلی آن می باشد.

به گفته یکی از صاحبین این کافه، اینجا به روس ها اجازه می دهد از مشکلاتی مانند بحران مالی و جنگ در سوریه و اوکراین که کشور درگیر آن است، رها شده و روزهای خوب گذشته را به یاد بیاورند.

به گزارش انتخاب، او در مصاحبه ای با سایت خبری محلی سیبنووستی گفت: من یک وطن پرستم، اما می بینم خیلی ها در کشور ما زندگی شادی ندارند. برای همین است که تصمیم گرفتیم برای مردم جایی فراهم کنیم که غذای خوب و ارزانی ارائه کند و همچنین دستاوردهای گذشته روسیه را در فضای میهن دوستانه خوشایندی یادآوری کند.

علاوه بر تصویر تمام قد پوتین در ورودی کافه، سرود ملی روسیه هر روز در هنگام ظهر نواخته می شود و همچنین مشتریان می توانند از نوشیدنی هایی به رنگ های سفید، آبی و قرمز پرچم روسیه لذت ببرند.

اگر مشتری بخواهد از سرویس بهداشتی استفاده کند، به دری هدایت می شوند که روی آن نوشته شده "بلوک ناتو" و روی دستمال های کاغذی آن چهره رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته است.

علاوه بر تصویر اوباما روی دستمال کاغذی، دیوارهای این مکان نیز از تصویر رهبر آمریکا روی دیوار آن در کنار تصاویری از دیوید کامرون و آنگلا مرکل که سبیلی هیتلر مانند روی چهره اش کشیده شده پر شده است.

کرملین تا کنون نظری مبنی بر بازدید پوتین از این کافه در سیبری اعلام نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین