کد خبر: ۳۵۹۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

سخنگوی وزارت کشور: استدلال حقوقی وزارت کشور با شورای نگهبان متفاوت است

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به برگزاری جلسات مختلف میان وزارت کشور و شورای نگهبان درباره ابهامات ایجاد شده نسبت به یکی از منتخبین حوزه انتخابیه اصفهان در انتخابات 7 اسفند، اظهار کرد: استنباط و استدلال ما بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با شورای نگهبان متفاوت است.
آفتاب‌‌نیوز :
حسینعلی امیری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اختلاف نظر پیش آمده میان شورای نگهبان و وزارت کشور درباره یکی از منتخبان اصفهان در انتخابات 7 اسفند مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این زمینه برداشت حقوقی وزارت کشور با شورای نگهبان متفاوت است.

وی با بیان اینکه تاکنون پیگیری‌های بسیاری در این رابطه انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: در جلسه روز چهارشنبه شورای نگهبان این موضوع مطرح شد و شورای نگهبان اعلام کرده است که کماکان بر نظر قطعی خود تأکید می‌کند.

امیری گفت: من و وزیر کشور با آقای جنتی صحبت‌هایی داشته‌ایم اما استنباط و استدلال ما بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با شورای نگهبان متفاوت است.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این پرسش که این اختلاف چگونه برطرف خواهد شد، اظهار کرد: شورای نگهبان ناظر نهایی انتخابات است و از این به بعد این موضوع را باید از این شورا استعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین