کد خبر: ۳۵۹۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

تيم ملي هندبال ايران مغلوب اسپانيا شد

تيم ملي هندبال ايران در دومين ديدار خود در چارچوب مرحله دوم انتخابي المپيك ريو 2016 با نتيجه 37 بر 23 مغلوب تيم قدرتمند اسپانيا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 تيم ملي هندبال ايران در دومين ديدار خود در چارچوب رقابت هاي مرحله دوم انتخابي المپيك ريو 2016 از ساعت 18 و 45 دقيقه در شهر مالمو سوئد برابر تيم هندبال اسپانيا قرار گرفت و در نهايت با نتيجه 37 بر 23 شكست خورد.

به گزارش ايرنا،ملي پوشان هندبال ايران در نخستين ديدار خود در اين رقابت ها برابر تيم سوئد قهرمان المپيك به ميدان رفتند و به رغم ارائه يك بازي قابل قبول با نتيجه 34 بر 19 شكست خوردند.

سعيد برخورداري، مجتبي حيدرپور، ميلاد مسائلي، شاهو نصرتي، سجاد استكي، پويا نوروزي‌نژاد، امين يوسفي نژاد، محسن باباصفري، مجتبي كرميان، امين كاظمي، علي شيراني، سجاد ندري، محمد سياوشي، محسن هنزايي، افشين صادقي و محسن كريميان ياران ايران در اين رقابت‌ها هستند. 

تيم ملي هندبال ايران در مرحله نخست مسابقات انتخابي المپيك در قاره آسيا پس از قطر به عنوان نايب قهرماني رسيد و به همراه تيم بحرين به مرحله دوم اين مسابقات راه يافت.

تيم ايران در گروه بندي مرحله دوم مسابقات انتخابي المپيك در گروه دوم در كنار اسپانيا، اسلووني و سوئد قرار دارد و لهستان، مقدونيه، شيلي و تونس در گروه اول و دانمارك، كرواسي، نروژ و بحرين در گروه سوم قرار گرفتند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین