کد خبر: ۳۵۹۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

بایرن‌مونیخ یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد

شاگردان پپ گواردیولا با برتری 3 بر یک در زمین اشتوتگارت یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل بوندسلیگا نزدیک تر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم اشتوتگارت و بایرن مونیخ از هفته بیست و نهم بوندس لیگا مقابل هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک بایرنی ها به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در این دیدار ابتدا نیدرمیر مدافع تیم میزبان به اشتباه دروازه خودی را گشود تا بایرن با گذشت یک سوم از زمان بازی از حریف خود پیش بیفتد. نیمه نخست این دیدار در نهایت بدون اتفاق خاصی به پایان رسید تا بایرن با حداقل گل به برتری رسیده باشد.

در نیمه دوم نوبت به داوید آلابا رسید تا گلزنی کند و خیال بایرن را بابت برد راحت کند. میزبان اما موفق شد در دقیقه 63 توسط دنیل دیداوی به گل برسد و اختلاف را به حداقل برساند. اما اشتوتگارت در ادامه موفق نشد گل تساوی را بزند و داگلاس کاستا دوباره در دقیقه 89 دروازه حریف را باز کرد. در نهایت این دیدار با برتری 3 بر یک بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت به پایان رسید.

در دیگر دیدار هامبورگ در خانه به دیدار دارمشتات رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا نتایج ضعیف هامبورگ در خانه ادامه داشته باشد.

وردربرمن نیز در خانه برابر آوگسبورگ با نتیجه 2 بر یک شکست را پذیرفت. همچنین در دیگر دیدار عصر شنبه فرانکفورت با دو گل برابر هوفنهایم بازنده شد و اینگول‌اشتات نیز موفق شد گلادباخ را با یک گل از پیش رو بردارد.

بایرنی‌ها با این برد 75 امتیازی شدند و در صدر جدول رده بندی باقی ماندند و منتظر دیدار فردا شب دورتموند خواهند بود. فعلا بایرن با یک بازی بیشتر و 8 امتیاز اختلاف در رده نخست قرار گرفته است و این هفته باید در لیگ قهرمانان به پرتغال سفر کند و برابر بنفیکا به میدان برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین