کد خبر: ۳۵۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۷:۰۵

جوان برادر‌كش ،اعدام می شود

آفتاب‌‌نیوز : عصر روز چهارم تيرماه سال گذشته به ماموران كلانترى 206 بومهن اطلاع داده شد جوان 25 ساله اى به نام فرزاد در محل كار پدرش واقع در خرمدشت جاجرود توسط برادر 36 ساله اش به قتل رسيده است. 

ماموران پس از اطلاع از موضوع قتل با هماهنگى بازپرس هنرمند در محل وقوع جنايت حاضر شدند. پس از بررسى هاى اوليه جسد قربانى به پزشكى قانونى انتقال داده شد و مأموران سپس اقدام به بازجويى از تنها شاهد قتل كردند. 

همايون ،شاگرد مقتول، در تحقيقات به عمل آمده به ماموران گفت: فرهاد برادر مقتول كه از مدت ها قبل با برادرش اختلاف داشت پس از ورود به محل كارمان با ضربات چاقو برادرش را به قتل رساند و متوارى شد. 

مأموران در ادامه تحقيقات و با توجه به اينكه احتمال مى دادند فرهاد پس از به قتل رساندن فرزاد به خانه مادرش رفته است، با كسب نيابت قضايى به تعقيب او پرداختند. سرانجام پس از گذشت دو ساعت در حالى كه متهم لباس هاى خون آلود و چاقويش را در خانه مادرش مخفى كرده بود و قصد فرار داشت توسط مأموران دستگير شد. 

متهم پس از دستگيرى ابتدا منكر قتل برادرش شد اما پس از مواجهه حضورى با كارگر مقتول به قتل اعتراف كرد. وى همچنين مدعى شد كه به خاطر بيمارى روانى دست به قتل برادرش زده است. 

با تكميل تحقيقات و اثبات سلامت روانى متهم از سوى كميسيون پزشكى قانونى، پرونده براى رسيدگى به دادگاه كيفرى ارجاع شد كه قضات شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران پس از محاكمه متهم او را به قصاص نفس(اعدام) محكوم كردند. 

با اعتراض متهم به حكم صادره پرونده براي بررسي مجدد به شعبه 37 ديوان عالي كشور فرستاده شد كه قضات اين شعبه پس از بررسي پرونده حكم صادره را تاييد كردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین