کد خبر: ۳۵۹۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
شجاعی:

دادگاه جوانفکر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود

وکیل مدافع جوانفکر گفت: ۱۵ اردیبهشت امسال دادگاه رسیدگی به پرونده آقای جوانفکر در شعبه ۱۰۵۷ و به ریاست قاضی حیدری برگزار خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : قهرمان شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پرونده علی‌اکبر جوانفکر عنوان کرد: شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت، پرونده موکلم را برای رفع ایرادات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه بازگرداند که اخیرا این ایرادات رفع شده و پرونده به همان شعبه ۱۰۵۷ بازگشته است.

وی با اعلام این خبر که زمان برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات موکلش مشخص شده است، گفت: ۱۵ اردیبهشت امسال دادگاه رسیدگی به پرونده آقای جوانفکر در همان شعبه ۱۰۵۷ و به ریاست قاضی حیدری برگزار خواهد شد.

وکیل مدافع جوانفکر با اشاره به اینکه این پرونده با شکایت دادستانی تهران تشکیل شده است، یادآور شد: اتهام آقای جوانفکر در این پرونده تمرد در برابر ماموران قضایی قید شده است و ۱۵ اردیبهشت موکلم باید برای پاسخ به سوالات مورد نظر دادگاه به این شعبه مراجعه کند.

نخستین جلسه دادگاه علی اکبر جوانفکر مدیر عامل اسبق خبرگزاری ایرنا هفتم دی ماه امسال به صورت غیرعلنی در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین