کد خبر: ۳۵۹۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

رجایی: از قول من به دروغ ادعا کردند «هاشمی، توئیت موشک را تایید کرده»

هاشمی گفت «من که توئیت ندارم»... اینکه گفتم دلواپسان دستشان خالیست از این جهت است که شنیدم این خبر صد درصد دروغ و ساختگی به سرعت از قول من در بعضی رسانه ها ی مکتوب و فضاهای مجازی اصول گرایان پخش و منتشر شده تا تاییدی باشد در دروغ خبر ساختگی آنها!
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش انتخاب، پس از آنکه غلامعلی رجایی مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی اعلام کرد که آیت الله هاشمی بی اطلاع از توئیت جنجالی اخیر بوده است، برخی دلواپسان که اتفاقاً از ورود به مجلس بازمانده اند، بار دیگر به تحریف و جعل  روی آوردند و چنان وانومد کردند که توئیت مذکور، با رضایت هاشمی بوده است!

رجایی در ابتدای مصاحبه با «انتخاب» که می پرسد «خوب هستید» می گوید:

هم آره هم نه.«آره» چون ،میبینم کام مردم از نتیجه انتخابات اخیر مجلس و خبرگان هنوز شیرین است و «نه»چون میبینم هنوز سه هفته از سال نگذشته که کارخانه تولید جعل و دروغ دلواپسان تولیدات جدیدی به بازار افکار عمومی داد اولی در کیش چه گذشت و دومی هم حول و حوش توئیت غیر مرتبط با آیت الله هاشمی است .

یاداشت شما را در روزنامه شرق در توضیح این مساله دیدیم ولی برخی، همین یادداشت را وارونه فهمیدند!

اتفاقا امروز ظهر قبل از اینکه به کلاس درس بروم یکی از دوستان خبر یکی از سایت ها را به من داد، راستش خیلی تعجب کردم .

تعجب از چی؟

از اینکه در تحریفی آشکار از قول من نوشته بودند فلانی یعنی من، گفته ام که توئیت اخیر را آیت اله دیده و نسبت به آن اعلام رضایت کرده اند.

تعجب من این است که دست آقایان کاملا خالی است و بی اعتنا به تیتر مقاله ام که از قول آیت الله نوشته ام «من که توئیت ندارم» و در ادامه آورده ام اساسأ شأن و فرصت آیت اله هاشمی توئیت گذاشتن و از این نوع کارها را اقتضا نمی کند و دیگر اینکه ادبیات این توئیت ها با ادبیات آقای هاشمی سازگاری ندارد.این رسانه ها و افراد، این همه تأکید مرا در "رد" انتصاب توئیت موشک عمداً نادیده گرفته و ذوق زده در کمال تهیدستی دروغی دیگری آفریده است.

کدام دروغ؟ بیشتر توضیح دهید.

من در آن نوشته آورده ام این توئیت ها توسط دبیر سایت ایشان تهیه می شود و گاهی مثل توئیت مرتبط با درگذشت مرحوم آقای واعظ طبسی که به قول بعضی مقتل نویسان  و مداحها که زبان حال می گویند، زبان حالی عاطفی از قول آقای هاشمی بود که «خداحافظ رفیق روزهای سخت» اساسأ حتی این تیتر هم از آقای هاشمی نبود ولی ایشان (پس از انتشار) با آن مخالفت نکردند.

به روشنی بیان کردم دبیر سایت آقای هاشمی به من گفت این تیتر و توئیت را من نوشتم و آیت الله هاشمی بعد از انتشار آن را پسندیدند.

حال این دوستان دلواپس در جعل خبری مثال زدنی مدعی شده اند آقای هاشمی توئیت مرتبط با موشک های قاره پیما را پسندیده اند یعنی به همین راحتی توئیت آقای طبسی را با توئیت موشک ها جابجا کردند و گفتند که هاشمی توئیت مربوط به موشک را تایید کرده است!

اینکه گفتم دلواپسان دستشان خالیست از این جهت است که شنیدم این خبر صد درصد دروغ و ساختگی به سرعت از قول من در بعضی رسانه ها ی مکتوب و فضاهای مجازی اصول گرایان پخش و منتشر شده تا تاییدی باشد در دروغ خبر ساختگی آنها!

حتی اگر آقای رسایی و رفقای دلواپسش، كيهان روز گذشته را ببينيد کذب  و جعل بودن ادعایشان را ثابت کرده اند.

و سخن آخر؟

من کلام آخری ندارم.البته این شوخی بود ولی جدأ خطاب به دلواپسان می گویم یک شکست این همه بی جنبگی  و دروغ آفرینی و پشت پازدن به ارزشها نباید در پی داشته باشد کلام امام حسین (ع)را به آنها یاد آوری میکنم البته گوش شنوایی داشته باشد که اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید. دشمنی راه دارد، کاش در دشمنی هم، جانب انصاف نگه دارید!

رجایی: از قول من به دروغ ادعا کردند «هاشمی، توئیت موشک را تایید کرده»

رجایی: از قول من به دروغ ادعا کردند «هاشمی، توئیت موشک را تایید کرده»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
1
كيهان روزنامه ...است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین