کد خبر: ۳۵۹۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

«جنگ ستارگان» بهترین فیلم «ام‌تی‌وی» شد

مراسم اهدای جوایز بیست‌و‌پنجمین دوره جوایز فیلم «ام‌تی‌وی» با معرفی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیرد» به عنوان برنده فیلم سال برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» فیلم ناکام اسکار 2016 توانست در جوایز فیلم «ام‌تی‌وی» در رقابت با «انتقام جویان: عصر اولترون»، «ددپول»، «دنیای ژوراسیک»، «اعتقاد» و «مستقیم بیرون کمپتون» موفق به کسب عنوان بهترین فیلم سال از جوایز «ام‌تی‌وی» در بخش فیلم شد.

به گزارش ایسنا، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» هفتمین قسمت از سری فیلم‌های علمی تخیلی «جنگ ستارگان» به کارگردانی «جی‌.جی آبرامز» با فروش 2.06 میلیارد دلار، نام خود را در کنار «آواتار» و «تایتانیک» به عنوان سه فیلم تاریخ سینما ثبت کرده که به فروش بیش از دو میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافته‌اند.

در بخش بهترین فیلم بر اساس داستان واقعی «مستقیم بیرون کمپتون» محصول کمپانی یونیورسال برگزیده شد و جایزه بهترین مستند نیز به فیلم برنده اسکار «امی» به کارگرانی «آصیف کاپادیا» رسید.

«چارلیز ترون» برای بازی در فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» بهترین بازیگر زن شناخته شد و «کریس پرت» نیز برای فیلم «دنیای ژوراسیک» جایزه بازیگری مرد را دریافت کرد.

به گزارش ورایتی، «رایان رینولدز» نیز برای بازی در فیلم «ددپول» برنده جایزه بهترین بازیگر کمدی شد و «کریس پرت» برای فیلم «دنیای ژوراسیک» بهترین بازیگر اکشن نام گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین